فروش گندله سنگ آهن 65 درصد

فروش گندله سنگ آهن در عیار 63 الی 65 درصد جهت ذوب و شمش ریزی در واحدهای مجهز به کوره بلند و کنورتور همچنین برای تبدیل نمودن به آهن اسفنجی به واحدهای احیاء مستقیم، انجام می گیرد.

فروش گندله سنگ آهن به دو منظور انجام می گیرد:

  • استفاده از گندله سنگ آهن برای ذوب در کوره بلند و کنورتور
  • فروش گندله سنگ آهن به واحد احیاء مستقیم جهت تولید آهن اسفنجی

تعدادی از کارخانه های فولادسازی مجهز به کوره بلند و کنورتور هستند. امکان استفاده مستقیم از گندله سنگ اهن و همچنین سنگ آهن دانه بندی شده در این نوع کوره ها وجود دارد. ذوب مستقیم گندله سنگ آهن در این کوره ها انجام شده و به شکل شمش فولاد و یا دیگر مقاطع فولادی فرآوری می شود.

فروش گندله سنگ آهن به واحد احیاء مستقیم ولی تعدادی از واحدهای فولادسازی به منابع گازی به عنوان سوخت دسترسی دارند و واحد خود را مجهز به کوره های القایی و قوس الکریکی نموده اند. استفاده مستقیم از گندله سنگ آهن در این کوره ها امکان پذیر نیست. دلیل آن درصد خلوص پایین تر گندله آهن است. لذا برای قابل استفاده نمودن گندله سنگ آهن نیاز به یک مرحله فرآوری بعدی که نام احیاء مستقیم می باشد. فروش گندله سنگ آهن به واحد احیاء مستقیم انجام گرفته و در این واحد پس از تبدیل شدن به آهن اسفنجی، به واحدهای فولادسازی مجهز به کوره القایی و کوره قوس جهت ذوب و فولادسازی منتقل می گردد.

فروش گندله سنگ آهن فولاد زرند ایرانیان در تناژ 30 هزار تن انجام می گیرد. می توانید جهت استعلام قیمت روز گندله سنگ آهن و موجودی تماس بگیرید.

گندله سازی سنگ آهن فرآیندی است که در نتیجه ی آن از نرمه ی سنگ آهن و مواد افزودنی و ترکیب و پخت و غربالگری و سرد کردن و پس از آن احیای گندله ی تولید شده در کوره با حرارت بالا و گاز ریفرم، آهن احیا شده تولید می کنند که بسیار اقتصادی و با صرفه است و در فولاد سازی بیشترین کاربرد را دارد .

فروش گندله سنگ آهن 65 درصد

گندله سنگ آهن چیست؟

گندله سنگ آهن چیست؟ به گلوله های تولید شده از نرمه ی سنگ آهن گندله می گویند که مواد افزودنی به آن اضافه می شود و اول به صورت خام است و بعد پخته و سخت می شود و به حالت سنگ های گرد و گلوله ای در می آید و بعد این گلوله ها را با دقت سرد می کنند که از ترک خوردگی در آن ها جلوگیری شود و در مرحله ی بعدی این گلوله ها را احیا کرده و برای تولید آهن از آن ها استفاده می کنند.

گندله ی سنگ آهن در واحد احیای مستقیم در کوره شارژ می شود و در درجه ی حرارت بالا حدود ۸۰۰ تا ۸۷۰ درجه ی سانتیگراد و با استفاده کردن از گاز ریفرم از شکل اکسید سنگ آهن به صورت آهن احیا شده در آمده که به آن آهن اسفنجی می گویند.

ایران معادن سنگ آهن زیادی دارد و این معادن، مواد اولیه برای تهیه ی گندله ی لازم برای کارخانه ی تولید آهن اسفنجی را فراهم می کنند. یکی از مهمترین کاربرد های آهن اسفنجی در تولید آهن و فولاد خام و کوره های القایی می باشد.

گندله سازی سنگ آهن بسیار به صرف است، چون آهن اسفنجی جایگزین مناسبی برای ضایعات آهن است و در صد زیادی از مواد اولیه ی مورد نیاز برای تهیه ی فولاد، به جای ضایعات آهن از آهن اسفنجی استفاده می شود.

گندله سنگ آهن 65 درصد به دلیل کیفیت و قیمت و استاندارد بودن آن، در بین مشتریان ایرانی و خریداران خارجی توجه زیادی را جلب کرده و با استقبال خوبی روبه رو شده است و بازار صادرات آن به خوبی گرفته است.

فرآیند گندله سازی سنگ آهن

فرآیند گندله سازی سنگ آهن نرمه ی سنگ آهن قبل از گندله شدن باید مراحل مختلفی را بگذراند و با فرآیند های مختلف و مخلوط نمودن موادی با آن، به گندله و پس از آن به آهن اسفنجی تبدیل شود. تولید گندله سه مرحله دارد: یکی آماده سازی مواد اولیه و مخلوط کردن آنها با هم می باشد، دومی تولید گندله ی خام یا پلت کردن می باشد و سومی سخت سازی یا غربالگری کردن است.

در مرحله ی اول یعنی اختلاط، مخلوط همگنی را تهیه می کنند که امکان تولید یک محصول یکنواخت را فراهم می نماید. برای این منظور، به ریز دانه های سنگ آهن با یک ماده ی چسبنده مثل هیدروکسیدکلسیم نیاز است و خاک رس بنتونیت، یک انتخاب معمول می باشد. این مواد را باچسب و سایر مواد افزودنی کاملا مخلوط می کنند تا به حالت یکنواختی در آید و از دستگاهی به نام میکسر برایاستفاده این منظور استفاده می کنند تا گلوله ی تهیه شده با آن هم یکنواخت باشد.

در مرحله ی دوم که تولید گندله ی خام است، مواد خارج شده از میکسر که مواد اولیه را با هم ترکیب میکرد را با چسب مایع اضافی مخلوط می کنند و این چسب باعث می شود که ذرات چسبناک شده و در هنگام غلتیدن، ریز دانه های زیادی را جمع کند. وقتی گلوله ها به اندازه ی مورد نظر رسید، باید آن ها را از دستگاه خارج کرد. بعد وارد مرحله غربالگری می شوند که دراین مرحله به گلوله ها، گلوله ی سبز می گویند.

در مرحله ی سوم و نهایی که آخرین مرحله ی تولید گندله می باشد، باید این گلوله ها پخته شوند و بعد سرد شوند.فرآیند سرد شدن این گلوله ها باید به گونه ای انجام شود که ترک نخورند و سالم باقی بمانند. حالا گندله های آماده شده را یا صادر می کنند یا برای تولید آهن اسفنجی، احیا می نمایند. بیشترین کاربرد گندله در تولید آهن اسفنجی می باشد که از آن در تهیه ی فولاد استفاده می کنند. تولید گندله و آهن اسفنجی باعث صرفه جویی زیادی در مصرف آهن می شود.

اهمیت گندله سنگ آهن 65 درصد برای چیست؟

اهمیت گندله سنگ آهن 65 درصد برای چیست؟ گندله ی آهن، گلوله های خامی است که با استفاده از نرمه ی سنگ آهن و طی شرایط خاصی تولید می شوند و به عنوان آهن خام مصرف میشوند. این نرمه با افزودنی های دیگر مخلوط میشود که ابتدا خام است و طی مراحلی باید پخته و سخت شود.

گندله در بازارهای ایرانی و خارجی مشتریان زیادی دارد. این محصول مطابق با آخرین تکنولوژی ها و با رعایت کردن اصول کامل استاندارد وبا کیفیت و کارایی و مرغوبیت بالا تولید می شود که برای ساخت انواع تجهیزات آهنی استفاده می شود. این محصول نمونه و صادراتی را می توان با کیفیت بالا و عمل کرد عالی و قیمت بسیار مناسب خریداری کرد. دیگر اهمیت آن در این است که دیگر در کارخانه از ضایعات آهن استفاده نمی شود و از آهن اسفنجی که از احیا کردن گندله به دست می آید، استفاده می شود.

قیمت گندله سنگ آهن 65 درصد در ایران

قیمت گندله سنگ آهن 65 درصد در ایران قیمت گندله ی سنگ آهن در ایران با توجه به رعایت استاندارد های جهانی و کیفیت کالا بسیار مناسب می باشد و می توان با مراجعه به سایت اینترنتی که تولید کنندگان این محصول راه اندازی کرده اند، از کیفیت محصول و قیمت به روز آن با خبر شده و با خیال راحت ثبت سفارش نمود و از خرید بدون حضور واسطه لذت برد.

خریداران می توانند با مراجعه به سایت و فروشگاه های آنلاینی که تولید کنندگان راه اندازی کرده اند، از آخرین قیمت فروش آگاهی پیدا کنند و با اطمینان خاطر ازجنس و قیمت، سفارش مورد نظر خود را ثبت کرده ودر محل مورد نظرشان تحویل بگیرند. خرید از کارخانه هم باعث ارزانتر تمام شدن قیمت گندله برای مشتری شده و به این ترتیب سود بیشتری را برای خریدار و صادر کننده ی این محصول به دنبال دارد.

این نکاتی است که تولید کنندگان برای ارزان شدن قیمت خرید محصول برای خریداران در نظر گرفته اند.خرید مستقیم از کارخانه هم باعث می شود که این محصول با قیمت کمتری به دست خریداران برسد.قیمت گندله سنگ آهن با توجه به کیفیت کالا و مرغوبیت آن، بسیار مناسب می باشد و خریدار با خیال راحت می تواند خرید کند، ضمن این که ضمانت هم دارد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما