فروش 300 تن خرسک و شلاکه آهن تمیز

فروش خرسک و شلاکه آهن تمیز شده در تناژ 300 تن هفتگی با حداکثر ریزش 5 الی 6 درصد با عیار آهن بالا توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ انجام می شود. فروش شلاکه آهن تمیز نشده نیز با همین تناژ انجام می گیرد و موجود است.

استفاده از ضایعات واحد ذوب و ریخته گری در بخش ذوب در کوره سبب رونق فروش خرسک آهن و فروش شلاکه آهن شده است. این محصولات به دو صورت توسط فروشنده ها عرضه می شوند. به صورت تمیز شده و تمیز نشده. جدایش ماسه و خاک چسبیده به این محصولات از طریق فرآیند بال میل کردن انجام می شود. انجام این فرآیند سبب بهبود خلوص محصول و لذا افزایش ارزش آن می شود. بنابراین قیمت شلاکه آهن و قیمت خرسک آهن تمیز شده در مقایسه با نوع تمیز نشده این محصولات بالاتر است.

فروش شلاکه آهن 300 تن

موجودی روز شلاکه و خرسک آهن شرکت اهن و فولاد سیمرغ هم اکنون 300 تن شلاکه آهن تتمیز شده و 300 تن شلاکه آهن تمیز نشده است. تامین محصول بصورت مداوم و هفته ای 300 تن می باشد. از درج قیمت شلاکه آهن در سایت به دلیل نوسان در بازار روز معذوریم. امیدواریم مشتریانمان این موضوع را درک نمایند. شماره های تماس مستقیم ما در زیر قرار داده شده است می توانید برای استعلام موجودی و قیمت روز شلاکه آهن و خرسک آهن تماس بگیرید. عکس محصولات و موجودی روز را می توانید در زیر مشاهده کنید.

خریدار اشک برش

اشک برش آهن یکی دیگر از ضایعات است که در خطوط تولید فولاد از جمله در خط برش ورق فولادی ایجاد می شود. این محصول نیز به دلیل عیار بالای آهن موجود در آن قابلیت بازگردانی به خط فولادسازی از طریق ذوب مجدد را دارد. 700 تن اشک برش فولاد نیز جهت عرضه آماده است.

عکس اشک برش فولاد موجود را در زیر قرار می دهیم.

خریدار اشک برش

خرید پوسته اکسید آهن

علاوه بر محصولاتی که بیان کردیم، پوسته اکسید آهن که در مرحله نورد از شمش فولاد جدا می شود نیز جزء ضایعات مصرفی خطوط ذوب ریزی است. پوسته اکسید آهن موجود در دو عیار 73.5 درصد و 77 درصد قابل عرضه توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ است.

خرید با حجم های مختلف و به صورت عمده و جزیی صورت می گیرد و مصرف کنندگان باید متناسب با نیاز و مصرفی که دارند به راحتی و با هزینه های مختلف خرید را انجام دهند. شماکه ها بدون زنگ زدگی هستند بدین ترتیب زمانی که در کوره می روند به صورت با حرارت آب می شوند و می توان با قالب گیری آنها را دوباره احیا و به شکل های مختلفی تبدیل کرد.

برای خرید شلاکه آهن روش های مختلفی پیش روی مشتری قرار دارد و می تواند با انتخاب حجم بالا و همچنین خرید به صورت مستقیم بدون واسطه از تخفیفات ویژه ای برخوردار شود. نحوه و حجم خرید از مهمترین عواملی هستند که بر نرخ محصول تاثیر مستقیم دارند. کیفیت بالا و قیمت مناسب رقابت را برای خرید دو چندان کرده است.

در این واحد خرید در حجم های مختلف به صورت عمده و جزیی انجام می شود. هر چه حجم خرید بیشتر می شود قیمت کاهش یافته و در این صورت مشتری قدرت انتخاب بیشتری دارد و می تواند به راحتی و با کمترین هزینه خرید خود را انجام دهید. خرید به صورت حضوری و غیر حضوری هم امکان پذیر است

فروش 300 تن خرسک و شلاکه آهن تمیز

منظور از شلاکه آهن چیست؟

منظور از شلاکه آهن چیست؟ شلاکه آهن چیست؟ شلاکه در واقع همان صادرات آهنی و فلزی بست که قابلیت احیا شدن دارند و به دلیل نداشتن زنگ زدگی شما می توانید آن را به سازه های مختلف تبدیل کنید. این ضایعات دارای رنگ های مختلف هستند و هر کدام که درصد اهن بیشتری دارند رنگ آنها تیره تر خواهد بود بدین ترتیب می توانند بهترین عملکرد را از خود نشان دهند و در سازه های مستحکم فولادی هم استفاده شوند.

شلاکه زمانی که تولید می شود ابتدا گرم است و سپس سرد می شود بدین ترتیب با گرم کردن آن می توان به شکل های مختلف تبدیل کرد.‌ ضایعات فلزی دارای بافتی متراکم هستند چون درصد آهن آنها زیاد است بدین ترتیب شما می توانید در سازه های مختلف آن را به کار ببرید. شلاکه های آهن دارای سایزهای کوجک و بزرگ هستند و از نظر کیفیت و نوع طبقه بندی می شوند بدین ترتیب تنوع آنها زیاد است.

در صنایع ریخته گری و تولید آهن و فولاد این ضایعات به وفور دیده می شود بنابراین پس از اتمام فرآیند تولید آنها را جمع آوری و دوباره احیا می کنند تا برای بار دوم مورد استفاده قرار بگیرد. این فلزات وزن سنگینی دارند و پس از تولید توسط ماشین آلات جابجا می شوند تا به مقصد اصلی خود برسند.

از خرسک آهن بیشتر بدانید

از خرسک آهن بیشتر بدانید خرسک آهن هم مانند شلاکه جز موادی است که در فرآیند تولید از مواد خام استفاده شده روی زمین می ریزد. این مواد خام پس از سرد شدن مستحکم می شوند و بافت متراکمی پیدا می کنند. خرسک های ریز و درشتی که در محیط کارگاه جمع آوری می شوند ابتدا جداسازی می گردند تا نمونه های با کیفیت و بی کیفیت تقسیم بندی شوند. هر چه آهن درون خرسک بیشتر باشد

خرسک هایی که از از آهن تشکیل شده اند دارای رنگی تیره هستند بدین ترتیب کیفیت خوبی را از آن خود کرده اند و سطح کاربری گسترده ای هم دارند. این فلزات قابل احیا امروزه در صنایع مختلف خصوصا فولادسازی مورد استفاده قرار می گیرند و هر چه سطح کیفی آنها بالاتر باشد مسلما وزن سنگین تری خواهند داشت.

خرسک ها هم مانند شلاکه بدون زنگ زدگی هستند به همین دلیل قابلیت های بیشتری برای احیا شدن دارند و دیگر نیازی نیست تا شما قسمت های زنگ زده را از آنها جدا کنید. این ضایعات فولادی تشکیل شده از آهن در مقابل رطوبت و حرارت هم دوام زیادی دارند و شما می توانید در هوای آزاد هم آنها را نگهداری کنید به شرطی که سریعا احیا شوند.

کاربرد شلاکه آهن تمیز

کاربرد شلاکه آهن تمیز شلاکه آهن تمیز دارای کاربردهای زیادی بوده و چون از فلز آهن است و کاملا خالص می باشد شما می توانید برای ساخت میلگرد و نبشی و آهن از آنها استفاده کنید. ورق های گالوانیزه از دیگر تولیداتی هستند که دد آنها شلاکه استفاده شده است. این دانه های ریز و درشت که به صورت تیره و روشن هستند وقتی در کوره قرار می گیرند انعطاف پذیری زیادی پیدا می کنند بدین ترتیب وفتی درون قالب ریخته می شوند سریعا شکل می گیرند و پس از سرد شدن می توان آنها را از داخل قالب خارج کرد.‌

شلاکه ها برای تمام سازه های فلزی مناسب هستند و به کمک آن می توان به سازه های مختلفی در صنایع دست پیدا کرد. در کشتی سازی برای ساخت بدنه کشتی ها از همین شلاکه ها استفاده می کنند جون میزان آهن درون آنها زیاد است و در مقابل رطوبت هم دوام زیادی دارند. میلگرد و آرماتور و سازه های دیگری که در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند از دیگر تولیدات هستند که هر ساله به سطح تولید آنها افزوده می شود.

خرید خرسک و شلاکه آهن تمیز

خرید خرسک و شلاکه آهن تمیز خرید خرسک و شلاه آهن آن هم توسط صنایع باعث شده تا بتوانند به سازه های زیادی دست پیدا کنند. خرید مستقیم از کارخانه شرایط خریدی اقتصادی و کم هزینه را برای مصرف کنندگان فراهم کرده است در این روش به دلیل حذف واسطه ها و دلالان از بازار قیمت ها تا حد زیادی کاهش پیدا می کند و در این صورت قدرت خرید مشتری افزایش یافته و می تواند به راحتی محصول را تهیه کند.

ایران بهترین کارخانه ها را دارد و سطح تولید در آن بسیار زیاد است. خرید اینترنتی نیز از روش های مستقیم و بدون واسطه است. در این روش مشتری می تواند محصولات و قیمت ها را مقایسه کرده و در میان آن ها محصول ایده آل خود را انتخاب کرده و بعد از ثبت سفارش و پرداخت هزینه محصول را درب منزل تحویل بگیرد. حجم این خرید اغلب به صورت عمده می باشد و نرخ مناسبی دارد که برای مشتری مقرون بصرفه است.

خرید این ضایعات درجه یک در بازار های ایرانی اغلب به طور عمده انجام می شود و مشتریان این محصولات را به راحتی می توانند در هر اندازه ای که بخواهند تهیه کنند. این فروشنده به خوبی می داند که این محصولات به سبب کاربرد عالی که دارند مورد استقبال خریداران زیادی قرار می گیرند و به همین سبب به فروش عمده می پردازند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما