قیمت آهن قراضه درجه یک کیلویی

آهن قراضه کیلویی به وسیله مراکز خاصی خریداری می شود. قیمت این کالا بستگی به وزن آن دارد. نمونه های قراضه بر خلاف مدل های نو از نرخ پایین تری برخوردار هستند، چون کاربرد زیادی ندارند و باید برای بازیافت به کارخانه ها فرستاده شوند. هر چه وزن این محصول بیشتر باشد به همان اندازه هزینه آن بالاتر می رود و این به نفع فروشنده می باشد. 

قیمت آهن قراضه درجه یک کیلویی

آهن قراضه چه کاربردی دارد؟

آهن قراضه چه کاربردی دارد؟

ضایعات آهن قراضه برای ساخت فلزات جدید به کوره ها برده می شوند، که این کار به چرخه صنعت و اقتصاد کشور کمک زیادی می کند و سلامتی محیط زیست را به همراه دارد. برخی از مجسمه سازان با استفاده از نمونه های قراضه محصولاتی شیک و زیبا را تهیه می کنند. این محصول اگر به خودی خود در طبیعت رها شود باعث آلودگی محیط زیست می گردد.

کارخانه‌های بزرگ با استفاده از کوره های مختلف این کالا را ذوب می کنند و برای ساخت فلزات جدید به شرکت ها می فرستند. برخی از نمونه ها اگر بازیافت نشوند ممکن است خطرات جبران ناپذیری را به همراه داشته باشند. 

مرکز فروش ضایعات آهن قراضه کیلویی در تهران

مرکز فروش ضایعات آهن قراضه کیلویی در تهران

فروش آهن قراضه به وسیله مراکزی انجام می شود که در کار بازیافت می باشند. در شهر تهران این ضایعات با قیمت متفاوتی به فروش می رسند. مراکز فروش این کالا را بیشتر به صورت عمده داد و ستد می کنند، چون این کالا از حجم های زیادی برخوردار است و حمل آنها باید به وسیله ماشین های مخصوص انجام بگیرد. در این روش سطح کیفی محصول بالا بوده و در نقطه مقابل قیمت مناسبی هم دارد که این امر باعث جذب مشتری می شود. 

امروزه فروش های اینترنتی نقش بسزایی در معاملات دارند و عمده مشتریان از این طریق اقدام به خرید محصول می کنند. مراکز اینترنتی برای کسانی که از نظر بعد مکان و زمان دچار مشکل هستند گزینه بسیار خوبی می باشد. با مراجعه به این فروشگاه ها می توان به قیمت محصولات دست پیدا کرد. این ضایعات به وسیله جعبه های گوناگون و خاصی بسته بندی می شوند تا هنگام حمل و نقل دچار مشکل نشوند. 

فروشندگان برای جلب رضایت مشتری و آسان شدن کار خود هر نوع فلز را به طور جداگانه دسته بندی می کنند، تا فروش با سهولت بیشتری انجام شود و مصرف کننده به راحتی بتواند کالای مورد نیاز خود را تهیه نماید. امروزه شبکه های اینترنتی کار داد و ستد را ساده تر کرده و افراد می توانند هر نوع معامله ای را به راحتی انجام دهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما