قیمت امروز شمش دستی فولاد

قیمت امروز شمش دستی فولاد مانند سایر اقلام با افزایش مواجه بوده است و دارای نرخ ثابتی نمی باشد و مدام در حال تغییر است همچنین مواردی نظیر درجه خلوص و نوع آن، شرکت تولید کننده و روش تولید این محصول، میزان و حجم خرید و …. بر قیمت این محصول تأثیر گذار هستند. قیمت شمش فولاد در خریدهای عمده و بدون واسطه بسیار مناسب تر است و امروزه اغلب مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

قیمت امروز شمش دستی فولاد

مشخصات انواع شمش فولادی

مشخصات انواع شمش فولادی انواع شمش فولادی دارای چه مشخصاتی می باشند؟

  • این محصول یکی از کاربردی ترین قطعات فولادی به شمار می آبد که برای تولید انواع وسایل مختلف فلزی از جمله میلگرد کاربرد زیادی دارد.
  • این محصول از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد.
  • شمش فولاد در دو نوع شمش فولاد 3sp و شمش فولاد 5sp وجود دارد.
  • درصد کربن در نوع 3sp کمتر می باشد و به همین دلیل منعطف تر بوده همچنین از قیمت بالاتری برخوردار است.
  • شمش 3sp در تولید نبشی و تیر آهن کاربرد وسیعی دارد و از شمش 5sp انواع میلگرد در سایزهای مختلف تولید می کنند که بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.
  • شمش فولاد 3sp در ابعاد 100*100 و 125*125 میلی متر و …. به طول 6 متر تولید و ارائه می گردد.

 شمش فولاد صادراتی در کارخانه های تولید کننده با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی مدرن تولید شده و علاوه بر فروش در بازارهای داخلی با ضمانت کیفیت به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می شود که در آنجا نیز به علت کاربرد فراوان دارای مشتریان زیادی است. صادرات انواع شمش فولادی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد.

تولید شمش دستی فولاد در بازار داخلی

تولید شمش دستی فولاد در بازار داخلی تولید شمش دستی فولاد در بازار داخلی با استفاده از بهترین مواد اولیه و توسط دستگاه های مدرن و پیشرفته در کارخانه های تولیدی بزرگ انجام می شود. امروزه تولید شمش فولادی به دو روش در کشور انجام می شود که عبارتند از: با استفاده از کوره های قوس الکتریکی که برای ذوب فولاد از انرژی برق استفاده می شود و روش دوم در کوره های ذوب با استفاده از انرژی برق القا شده حرارت را به میدان مغناطیسی منتقل می شود و از این روش امروزه در صنعت ریخته گری فولاد و روی و .. استفاده زیادی می شود. 

شمش فولاد ترکیبی از آهن اسفنجی و گدازه آهن می باشد که در کوره های ذوب حاصل می شود و امروزه کاربرد وسیعی در صنعت ساختمان سازی دارد و با وجود استفاده زیاد و کارایی مطلوب توانسته است، فروش بالایی را در بازارهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما