قیمت انواع ته پاتیل فولاد عمده

ته پاتیل ها همان باقی مانده های صنعت فولاد سازی می باشد. از آن ها در صنایع مختلفی استفاده می شود. اما این ته پاتیل ها دارای قیمت های مختلفی نیز باشند. فروش این ته پاتیل ها اکثرا به صورت عمده می باشد. یعنی این ته پاتیل ها بیشتر به صورت عمده به فروش می رسند از این رو قیمت آن ها کمی پایین تر می باشد. قیمت انواع ته پاتیل فولاد عمده به راحتی قابل استعلام می باشد. 

قیمت انواع ته پاتیل فولاد عمده

اطلاعاتی مختصر درباره ضایعات ته پاتیل فولاد

اطلاعاتی مختصر درباره ضایعات ته پاتیل فولاد ته پاتیل ها همان آهن گرازه هایی می باشند که در صنعت فولاد سازی بعد از این که فولاد مورد نظر ساخته شد آن به دست می آید. ضایعات ته پاتیل فولاد در بسیاری از صنایع دیگر نیز استفاده می شود. بعضی و یا قسمتی از این ته پاتیل ها دوباره به چرخه تولید بر میگردد.  این ته پاتیل ها برای این ساخته شده اند که آهن ها که بسیار زود زنگ می زنند از زنگ زدن زود هنگام آن ها جلوگیری شود.

ضایعات ته پاتیل فولاد، به صورت خالص فولادی نمی باشد و دارای ماده های دیگری مانند مس یا هم چنین سرب می باشد. این ته پاتیل ها در صنعت کارایی زیادی دارند و این ته پاتیل ها بسیار به درد بخور می باشند. ته پاتیل را می توانید به راحتی از شرکت های معتبر خریداری کنید قیمت این محصول بسیار مناسب می باشد و اگر صنعتی نیاز به ته پاتیل فولاد داشته باشد می تواند به هر اندازه ای که می خواهد عمده خریداری نماید. این ته پاتیل ها در صنعت هایی مانند پل سازی و یا ماشین سازی نیز استفاده می شوند.

خرید بی واسطه ته پاتیل فولاد عمده

خرید بی واسطه ته پاتیل فولاد عمده ته پاتیل فولاد عمده یک نوع کالایی از جنس فولاد می باشد که برای جلوگیری از زنگ زدن آهن ها استفاده می شود. این ته پاتیل ها صد در صد خالص نیستند و دارای مواد دیگری مانند سرب می باشند. می توانید هر اندازه که بخواهید ته پاتیل فولاد خریداری نمایید و آن را استفاده کنید.

صنعت های زیادی نیاز به ته پاتیل فولاد دارند معمولا ساختمان ها دارای بخش های آهنی می باشند و یا صنعت های ریل سازی نیز از این ته پاتیل ها خریداری نمایند. ته پاتیل ها بسیار خوب می باشند و دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند. ته پاتیل را می توانید به راحتی خرید نمایید. ته پاتیل ها به صورت های مختلفی می باشند. 

خرید ته پاتیل فولاد عمده به افرادی توصیه می شود که می خواهند از ته پاتیل ها خریداری نمایند و می خواهند قیمت مناسبی را برای ته پاتیل ها بدهند. ته پاتیل ها بسیار خوب می باشند و در این نوع خرید شما با قیمت بسیار مناسبی این ته پاتیل ها را خریداری نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما