قیمت انواع قوطی استیل دکوراتیو

پروفیل های فولادی تزئینی بر اساس استاندارد AISI از ورق های فولادی ضد زنگ در آلیاژهای مختلف ساخته می شوند. پروفیل های فولادی تزئینی به عنوان پروفیل فولاد ملایم یا پروفیل فولادی بلند نیز شناخته می شوند پروفیل های فولادی تزئینی معمولا آلیاژ ساخته می شوند. مهمترین ویژگی های پروفیل های فولادی تزئینی عبارتند از جوش پذیری ، مقاومت در برابر خوردگی ، اندازه های مختلف و .. از این رو در شرکت ما قیمت انواع قوطی استیل دکوراتیو مناسب و به روز می باشد که می توانید برای خرید به سایت ما مراجعه کنید.

قیمت انواع قوطی استیل دکوراتیو

همه چیز درباره قوطی استیل

همه چیز درباره قوطی استیل تولید پروفیل استیل تزئینی نحوه تولید پروفیل های فولادی تزئینی مانند پروفیل های فولادی صنعتی است. برای تولید این نوع پروفیل ها از آلیاژهای مختلف مانند فولادهای 304 ، 310 ، 316 ، 321 و 201 استفاده می شود. پروفیل های فولادی تزئینی را پروفیل های نازک فولادی و پروفیل های فولادی جوش داده شده نیز می نامند.

ویژگی های پروفیل های تزئینی فولادی مشخصات فولادی تزئینی دارای ویژگی های منحصر به فردی است که استفاده از آن را گسترش می دهد. این ویژگی ها شامل ظاهر زیبا و براق ، دوام و طول عمر ، مقاومت در برابر خوردگی و استحکام بالا است. علاوه بر این ، تولید پروفیل های فولادی تزئینی در اندازه های مختلف ویژگی خوبی برای این امر است.

عملیات مختلفی مانند جوشکاری ، برش ، آبیاری و پذیرش را می توان بر روی این نوع پروفیل ها انجام داد. پروفیل های فولادی از ورق فولادی به روش نورد سرد تولید می شوند. سپس به اندازه های خاصی برش می دهند و در نهایت در ماشین های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک که شامل گیوتین ، فرم دهی ، تغذیه با نوار ، ذخیره سازی و جوشکاری است نهایی می شود.

جعبه ها یا پروفیل های فولادی با مقطع مربع یا مستطیل ، در ضخامت ها و اندازه های مختلف ، برای فروش در بازار ایران عرضه می شود. نمرات پروفیل فولادی موجود در بازار عموما 304 درجه و 201 درجه هستند و هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. پروفیل های فولادی 304 به طور گسترده ای در ساخت دستگاه ها و تجهیزاتی استفاده می شود که با رطوبت هوا در تماس هستند و عمر طولانی تری دارند.

فولاد به دلیل خواص فراوان یکی از پرکاربردترین آلیاژها است. پروفیل فولادی یکی از انواع پروفیل های فولادی است که به طور گسترده در صنعت و در تولید لوازم جانبی و قطعات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. پروفیل های فولادی در اندازه های مختلف تولید می شوند و پروفیل های اندازه مناسب و استاندارد باید با توجه به نوع قطعه ای که تولید می شود ارائه شود. کاربرد اصلی پروفیل های فولادی اتصال دو قسمت است و می تواند دو قسمت را به خوبی به هم متصل کند.

عرضه کننده قوطی استیل دکوراتیو

عرضه کننده قوطی استیل دکوراتیو یکی از خواص پروفیل های فولادی ، که از ویژگی های مهم هلیوس است ، مقاومت حرارتی آن است. فولاد یکی از آلیاژهای با مقاومت حرارتی بسیار بالا است. بنابراین ، پروفیل های فولادی مقاومت حرارتی بسیار خوبی دارند و می توانند دمای بالا را به خوبی تحمل کنند. این امر منجر به استفاده از آن در ساخت قطعات و تجهیزات در معرض حرارت بدون هیچ مشکلی شده است. از این رو عرضه قوطی استیل توسط مجموعه ما انجام می شود و با قیمت خوبی به دست مشتری می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما