قیمت جهانی سنگ آهن مگنتیت

قیمت جهانی سنگ آهن مگنتیت ایران، استرالیا و برزیل به ترتیب با کاهش 0.3، 0.4 و 0.3 قیمت ها برابر 29.8 دلار برای قیمت سنگ اهن fob ایران، 65.6 دلار برای قیمت سنگ آهن استرالیا، 55.2 دلار برای قیمت سنگ آهن برزیل اعلام شده است.

قیمت جهانی سنگ آهن مگنتیت برای عیار 61 درصد را در بند نخست مقاله عنوان کردیم. قیمت سنگ آهن fob برای مگنتیت 57 درصد نیز نوسان مشابهی را تجربه کرد. نوسان قیمت جهانی سنگ آهن مگنتیت 57 درصد برای امروز 3 ژانویه 2019 به صورت زیر گزارش شده است:

قیمت جهانی سنگ آهن

قیمت سنگ آهن fob ایران

قیمت سنگ اهن fob ایران برای مگنتیت 57 درصد با کاهش 0.3 در حدود 21.4 دلار گزارش شده است.

قیمت سنگ آهن استرالیا

قیمت سنگ آهن استرالیا برای مگنتیت 57 درصد 54.7 درصد fob بنادر این کشور می باشد. میزان نوسان -0.4 است.

قیمت سنگ آهن در هند

قیمت سنگ آهن در هند کاهش -0.3 داشته و در حدود 33.4 دلار اعلام شده است.

قیمت سنگ آهن مالزی

قیمت سنگ آهن مالزی برابر با هند و در حدود 33.4 دلار اعلام شده است که کاهش 0.2 را تجربه کرده است.

همانطور که مشاهده می کنید امروز شاهد کاهش قیمت سنگ آهن صادراتی ایران و چند کشور از جمله استرالیا و برزیل که مهمترین صادرکننده سنگ آهن در جهان هستنند، بوده ایم.

قیمت سنگ آهن در یومتال

البته نوسان قیمت ها cfr بنادر چین طبق آنچه در نشریه متال بولتن قیمت سنگ آهن 2019 گزارش شده است برای عیار 62 درصد افزایش را در حدود 0.95 درصدی نشان داده است.

قیمت سنگ آهن مگنتیت را می توانید به آسانی از فروشگاه های معتبر مختلف استعلام نمایید و همچنین با توجه به کیفیت و قیمت روز محصولات ارائه را مورد مقایسه قرار دهید و با انتخاب بهترین عرضه کنندگان محصولات باکیفیت را با کمترین هزینه به صورت سفارشی تهیه نمایید و خریدی راحت و به صرفه داشته باشید..

قیمت جهانی سنگ آهن مگنتیت

آشنایی با انواع سنگ آهن

آشنایی با انواع سنگ آهن انواع سنگ آهن از نظر میزان فلز و نوع آن متفاوت می باشد که با عیار مختلف در پوسته زمین وجود دارد و تولید کنندگان در کارخانجات ریخته گری این محصول را خالص سازی می کنند و فلز آهن را برای مصارف مختلف از آن استخراج می نمایند.

سنگ آهن مگنتیت ۵ درصد از پوسته‌ی زمین را تشکیل می‌دهد. سولفور آهن، اکسیدهای آهن و کربنات آهن از انواع مختلف آهنی هستند که در پوسته زمین وجود دارند. هماتیت و مگنتیت از مهم ترین و با ارزش ترین اکسید‌های آهن هستند. این سنگ دارای خواص فرو مگنتیک است که خواص جزیی از خاصیت‌های بسیار قوی مغناطیسی دارد و رنگ این سنگ‌ها سیاه است.

سنگ آهن بسیار کاربردی می باشد و در جاهای مختلف از آن استفاده می شود و به همین علت تا حد زیادی مورد توجه صنعتگران قرار گرفته است، در واقع سنگ آهن مگنتیت چون به سختی تولید می شود دارای ارزش و قیمت بالایی می باشد.

یکی از کاربرد‌های سنگ آهن استفاده از آن‌ها برای ساخت آهن ربا است زیرا این سنگ دارای ویژگی‌هایی است که می‌تواند انتخاب مناسبی برای درست کردن آهن ربا باشد.

سنگ آهن نوعی ماده معدنی است که در صورت مذاب شدن، آهن فلزی بدست می اید. سنگ آهن اغلب از اکسیدهای آهن تشکیل شده است که اشکال اولیه آن مگنتیت است. این ماده منبع اولیه آهن و فولاد در جهان می باشد. بنابراین برای تولید فولاد ضروری و لازم است. تقریبا درصد زیادی سنگ آهن در فولاد سازی استفاده می شود.

سنگ آهن در بسیاری از کشور جهان استخراج می شود و در هفت کشور بزرگ از این کشورهای تولیدکننده حدود سه چهارم کل تولیدات جهان را تشکیل می دهند. همه این کشورها در حال رقابت استخراج و فروش آن هستند و کشور ایران هم با منابع عظیم معادن سنگی که دارد سهم قابل توجهی از صادرات و فروش بازارهای جهانی را دارد.

در حقیقت ایران در صادرات سنگ آهن یکی از کشورها مهم به شمار می‌آید و همچنین سنگ آهن مهم ترین ماده اولیه داخلی است که چرخ صنعت و کارخانه های ذوب آهن را می چرخاند.

مشخصات سنگ آهن مگنتیت چیست؟

مشخصات سنگ آهن مگنتیت چیست؟ امروزه صنایع آهن و فولاد به دلیل نیاز انسان برای پیشبرد اهداف خود، از پایه های مهم اقتصادی و اجتماعی کشورهای جهان به حساب می آید. با نگاهی اجمالی به این عنصر حیاتی می توان به نقش آن در زندگی پی برد.

این فلز معروف نه تنها در ساختمان سازی، پل سازی و … کاربرد دارد بلکه همچنین به صورت آلیاژهای مختلف در صنایعی همچون کشتی سازی، لوکوموتیو سازی و اتومبیل سازی نقش دارد.

در واقع آهن عنصری فلزی است که بسیار رایج بوده و حدود 5 درصد از پوسته زمین از آن تشکیل شده است. این عنصر پایه و اساس تکنولوژی ساخت ماشین آلات است.

با وجود این که معادن زیاد در کشور ایران وجود دارد و استخراج سنگ آهن کمک بسیار خوبی به اقتصاد کشور ایران می شود.

از طرف دیگر تدرصد زیادی مشکل اشتغال را برطرف می کند.ضمن این که نیاز کشور را در صنعت ساختمان سازی و دیگر صنایع تولید ی برطرف می کند.یک صنعت داخلی می باشد.که حتی به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.با وجود معادن سنگ آهن مرغوب و کارخانه های ذوب آهن. ایران یکی از کشورها ی توصه یافته می باشد. که سال یان زیادی است. در صنعت استخراج و ذوب آهن فعالیت می کند. وبه خاطر کیفیت بالا منابع طبیعی بهترین برند های بازارهای جهانی را دارا می باشد.

عوامل موثر بر قیمت سنگ آهن مگنتیت

عوامل موثر بر قیمت سنگ آهن مگنتیت عوامل موثر بر قیمت سنگ مگنتیت روش های پرعیارسازی رایج و استاندارد، کیفیت و کارآیی خیلی پایینی در جدایش مطلوب و انتخابی ذرات ریز و نرمه دارند. که این امر کاهش کیفیت محصول و همچنین راندمان کلی مدار را به دنبال دارد. مدار فرآوری سنگ آهن متشکل از دو بخش جدایش مغناطیسی شدت پایین خشک و تر است. دارای کیفیت خیلی پایینی می باشد،عواملی همچون کیفیت و مرغوبیت سنگ آهن بسیار در قیمت آن موثر می باشد.

امروز آهن یکی از رایج ترین فلزهای موجود در زندگی روزمره بشر بوده که اشیای مختلفی از آن تولید شده است.

این فلز معمولاً با روکش های محافظ پوشیده می شود. همه سازه های بتنی، ماشین های الکتریکی، ترانسفورماتورها، اتومبیل ها، میخ و پیچ و غیره. همگی از مقدار زیادی آهن ساخته شده اند. ویژگی آهن به گونه ای است که عمدتاً به عنوان فلز شهرت پیدا کرده است. این فلز با انواع ابزارها و زحمات زیادی آماده می شود و در اختیار ما قرار داده می شود.به همین خاطر عوامل موثر زیادی جهت قیمت در بازار دارد. که نوسانات قیمت در بازار های بزرگ هم بی تأثیر نمی باشد.

صادرات بهترین سنگ آهن مگنتیت

صادرات بهترین سنگ آهن مگنتیت صادرات بهترین سنگ آهن مگنتیت از معادن خاص کشور به صورت ترانزیتی انجام می شود. سنگ آهن مگنتیت از معادن خاص خود برداشت شده و بعد از زحمات زیادی فرآوری های لازم استخراج انجام می شود. دو نوع سنگ تولید می شود. در عیارهای ضعیف و عیار بالا.که بهترین سنگ آهن مرغوب با عیار بالا تولید می شود.که بعد در اختیار کارخانه های ذوب آهن قرار می گیرد.که با زحمات زیادی تبدیل به آهن آلات ساختمانی و صنعتی می شود،

سنگ آهن با عیار بالا از کیفیت و مرغوبیت خوبی برخوردار می باشد. عیار به سنگی گفته می شود که درصد ناخالصی آن کم بوده و بیشتر آن را آهن تشکیل می دهد و جزو نیاز های اساسی برای تولید آهن می باشند. معمولا کیفیت سنگ های آهن به میزان ناخالصی و نوع فرآوری آنها وابسته است و از این رو سنگ های آهن از نظر کیفی برابر نیستند. یقینا سنگی که دارای عیار کمتری باشد ارزش بیشتری هم دارد و این مساله از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. امروزه در ایران به منظور تولید باکیفیت ترین سنگ آهن ها کارخانه های افراد زیادی فعالیت دارند و سالانه حجم عظیمی از این محصول تولید می شود.ضمن نیاز بازار داخلی کشور به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. نرخ سنگ آهن بر اساس مرغوبیت و عیار سنگ محاسبه می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما