قیمت جهانی شمش فولاد بلوم خوزستان جهت صادرات

قیمت جهانی شمش فولاد (قیمت بیلت فولادی) در شاخص جهانی قیم ها در 1 فوریه 2019 افزایشی اعلام شده است. نوسان هفتگی قیمت جهانی شمش فولاد (قیمت بیلت فولاد) در محدوده 0.7 درصد برای بیلت cis تا 5.7 درصد برای بیلت فولاد ایران بوده است.

نوسان قیمت بیلت فولاد را تحویل fob کشورهای اصلی تولید و صادرکننده این محصول می توانید در زیر مشاهده و مطالعه نمایید.

قیمت شمش بلوم فولاد خوزستان

  • قیمت شمش فولاد خوزستان fob بندرعباس برابر 360 الی 370 دلار با صعود حدود 6.7 درصد در قیمت ها، اعلام شده است.
  • قیمت بیلت فولاد ترکیه تحویل fob این کشور در حدود 425 الی 440 دلار با رشد 3.5 درصدی گزارش شده است.
  • قیمت بیلت مصر برابر 450 الی 455 با نوسان +3.4 درصدی می باشد.
  • قیمت اسلب فولاد ایران نیز رشد +1.4 درصدی داشته و با نرخ 350 الی 360 دلار به خریداران شمش فولاد پیشنهاد داده شد.
  • قیمت بیلت cfr جنوب شرقی آسیا رشد +1.1% در طی هفه گذشته داشت.
  • همچنین قیمت بیلت cis نیز افزایشی بوده و با +0.7% رشد در حدود 421 دلار به ازای هر ن عرضه شد.

همانظور که مشاهده می کنید شاهد افزایش قیمت فولاد در بازار جهانی بوده ایم. دلایل رشد قیمت را در زیر به طور خلاصه مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم.

قیمت جهانی شمش فولاد طی روزهای اخیر رشد قیمت فولاد توسط برخی از فولادسازان چینی برای نیمه اول فوریه 2019 را شاهد بودیم. افزایش قیمت فولاد cis و البته قیمت جهانی فولاد را نیز برای هفته قبل (امروز 3 فوریه 2019) شاهد بودیم. دلایل این افزایش را در زیر لیست می کنیم:

  • صعودی بودن شاخص قیمت جهانی سنگ آهن و قیمت قراضه آهن که به ترتیب در حدود 17.3 درصد و 8.6 درصد برای ماه ژانویه اعلام شده است، از مهمترین دلایل رشد قیمت فولاد بوده است.
  • علاوه بر این موضوع شاهد افزایش تقاضای خرید فولاد هم در بازار داخلی و هم در بازار صادراتی در کشور چین بوده ایم. این درحالیست که میزان تولید فولاد چین در ده روز آخر ماه ژانویه 2019 کاهشی بوده است. این از دیگر دلایل رشد قیمت فولاد در چین و لذا قیمت جهانی فولاد است.
  • از دیگر دلایل رشد قیمت فولاد کاهش تولید و عرضه توسط شرکت MMK روسیه هستیم که محرک قیمت فولاد CIS و در پی آن قیم فولاد ایران، ترکیه و … نیز می باشد.

قیمت جهانی شمش فولاد بلوم خوزستان که برای صادرات در نظر گرفته می شود، در ماه های اخیر کاملا متغیر بوده است. نوسان قیمت ارز به خصوص دلار، بالا و پایین شدن نرخ مواد اولیه مورد استفاده جهت تولید شمش، کاهش میزان عرضه و افزایش تقاضا از جمله عواملی بوده اند که در قیمت گذاری این محصول مهم و استراتژیک نقش ایفا کرده اند. بالا رفتن حجم صادرات و تمایل تولید کنندگان به فروش شمش فولاد به مشتریان خارجی و کمبود آن در بازار داخلی از دیگر عوامل اثرگذار بر قیمت داخلی این محصول اعلام شده است. البته تلاش برای عرضه بی واسطه در بازار سبب شده تا قیمت شمش فولاد در بازار داخلی تا حدی متعادل شود.

قیمت جهانی شمش فولاد بلوم خوزستان جهت صادرات

مشخصات انواع شمش فولاد

مشخصات انواع شمش فولاد همانطور که می دانید در کارخانه های ذوب آهن و تولید فولاد محصولات مختلفی تولید می شود اما مهمترین و کاربردی ترین محصولی که امروزه از اهمیت استراتژیک هم برخوردار می باشد، تولید شمش می باشد.
بسته به نوع مصرف، کاربرد و کارایی، شمش فولادی که تولید می شود، انواع مختلفی دارد. از مهمترین مشخصات شمش فولادی که امروزه در کارخانه های ذوب تولید می شود می توان به سه نمونه اسلب، بیلت و فابریک اشاره نمود.
شمش فولادی اسلب از نظر شکل ظاهری و مقطع با دیگر انواع شمش های تولید شده متفاوت است. این نوع شمش مقطعی مستطیل شکل داشته و ضخامت بیشتری نسبت به دیگر انواع شمش ها دارد. برای ساخت ورق های فولادی که طول آنها بیشتر از 12 متر است، از این نوع شلنگ استفاده می کنند.
متنوع ترین نوع شمش از نظر ابعاد، شمش فابریک می باشد. در قدیم به این نوع شمش بلوم هم گفته می شود. عرض شمش فابریک بیشتر از انواع شمش بیلت بوده و آن را در طول های بزرگ تولید و در مرحله نهایی و قبل از آخرین نورد به اندازه های کوچک تر تبدیل می کنند.
شمش بیلت بیشتر برای تولید میلگرد استفاده می شود و شکل مقطع آن هم دایره ای و هم مربعی می باشد.

همه چیز درباره شمش فولاد بلوم خوزستان

همه چیز درباره شمش فولاد بلوم خوزستان شمش فولاد بلوم تولید شده در کارخانه فولاد خوزستان یکی از بهترین و خالص ترین نوع شمش های تولید شده در کشور بوده که علاوه بر بازار داخلی به بسیاری از کشورهای جهان هم صادر می شود.
عیار بالای شمش فولاد تولید شده در خوزستان سبب شده تا از آن تولید محصولاتی استفاده شود که بسیار حساس و دارای منفعت اقتصادی زیادی هستند. شمش بلوم تولید شده در این کارخانه از نظر ظاهری شباهت زیادی به شمش بلیت دارد.
از شمش بلوم فولاد خوزستان در تولید انواع ریل قطار، تیرآهن، سپرهای فولادی و… استفاده می شود. هر ساله حجم بالایی از شمش تولید شده در خوزستان به کارخانه های تولید خودرو، کشتی سازی و… ارسال می شود تا محصولاتی با کیفیت بالا تولید و در دسترس مردم قرار گیرد.
شمش بلوم تولید شده معمولا دارای عرضی بیش از 15 سانتی متر می باشد تا امکان استفاده از آن در صنایع مختلف فراهم باشد. بسیاری از صنایع پس از خرید شمش را مطابق با نیاز خود به عرض های مورد نظر برش می دهند.
شمش بلوم فولاد خوزستان چگالی بالایی دارد و به همین دلیل بیشتر مصرف صنعتی داشته و برای تولید انواع آهن آلات مانند نبشی و میلگرد که در ساختمان سازی بسیار کاربردی هستند، استفاده می شود.
خرید شمش بلوم را می توان مستقیما از کارخانه تولید کننده آن در خوزستان انجام داد. شمش فولاد خوزستان نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای جهان متقاضی دارد. قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا سبب شده تا این نوع شمش جایگاه ویژه ای در تولید محصولات صنعتی مختلف داشته باشد.

موارد استفاده از شمش فولاد

موارد استفاده از شمش فولاد انواع شمش فولاد تولید شده در کشور برای صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه شمش تولید شده در کارخانه های فولاد به عنوان محصولی بسیار مهم و کلیدی برای به حرکت درآوردن چرخه صنعت شناخته می شود.
از مهمترین موارد استفاده شمش فولاد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساخت انواع قالب های فلزی
  • تولید انواع ماشین آلات صنعتی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک
  • تولید ریل راه آهن
  • ساخت انواع درب و پنجره فولادی و آلومینیومی
  • ساخت انواع قطعات خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین
  • تولید انواع قطعات مرتبط با کشتی، هواپیما و…

به طور کلی شمش فولاد کاربردهای وسیعی در صنایع مختلف داشته و اگر به اطراف خود کمی بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که بسیاری از محصولات فلزی و فولادی ساخته شده در ترکیب خود دارای شمش فولاد می باشند.

فروش کلی شمش فولاد خوزستان

فروش کلی شمش فولاد خوزستان

فروش شمش فولاد خوزستان به صورت کلی با استقبال آن دسته از خریدارانی روبه رو می شود که برای تامین نیاز خود به صورت یکجا نیاز دارند، تا خرید شمش را به صورت عمده و در حجم بالا انجام دهند.

از سوی دیگر فروش به صورت کلی سبب کاهش قیمت تمام شده به نفع خریداران می گردد. موضوعی که مصرف کنندگان بزرگ همیشه به دنبال آن هستند. چون شمش فولاد در بسیاری از صنایع برای تولید محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، لذا قیمت آن نیز برای صنایع بسیار حائز اهمیت می باشد.

در سال های اخیر که واسطه ها نقش زیادی در بالا و پایین کردن قیمت این محصول استراتژیک داشته اند، فروش به صورت اینترنتی توانسته است تا حدودی انواع شمش تولید شده را با قیمت منصفانه تری به دست خریداران کل برساند.

ما به عنوان عرضه کننده عمده در تلاشیم تا با عرضه به موقع شمش فولاد خوزستان به صورت مستقیم نیاز خریداران را در کمترین زمان پاسخگو باشیم. فروش از طریق سایت و به صورت آنلاین بوده و خریداران از سراسر کشور این امکان را دارند که برای ثبت سفارش به صورت اینترنتی اقدام کنند.

هم قیمت های اعلام شده به دلیل فروش بی واسطه مناسب تر از بازار آزاد بوده و هم محدودیت زمانی برخلاف خرید حضوری وجود ندارد و مشتری می تواند هر زمان که فرصت کافی داشت برای خرید اقدام نماید.

می توانید قبل از خرید نهایی با مشاوران آنلاین حاضر در سایت هم مشورت نمایید تا هم خریدی مطمئن و به صرفه داشته باشید و هم بتوانید در زمان صرفه جویی کنید. ما باکیفیت ترین شمش فولاد را مستقیما از تولید کننده به دست مصرف کننده می رسانیم تا خریداران از کیفیت محصول انتخابی اطمینان خاطر داشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما