قیمت خرید میلگرد حرارتی به صورت عمده

میلگرد حرارتی در واقع برای مقاوم ساختن ساختمان ها به کار برده می شوند و در استحکام و مقاوم سازی ساخت و سازها نقش به سزایی دارند. این میلگرد ها از آهن ساخته می شوند و روی آن برجستگی هایی به نام آج قرار دارد. میلگرد های حرارتی برای پیشگیری از ترک خوردن بتن سقف پس از بتن ریزی استفاده می شود. این محصول را می توان به صورت عمده خریداری نمود که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت خرید میلگرد حرارتی به صورت عمده

دسته بندی میلگرد حرارتی از لحاظ کیفیت

دسته بندی میلگرد حرارتی از لحاظ کیفیت

در روش استفاده از میلگرد حرارتی برای بتن بالایی، میلگرد های حرارتی به دو سمت عمود برهم در قسمت بالایی تیر و حدودا 2 سانتی متر پایین تر از تیر پایینی قرار می گیرد، بتی که دارای میلگرد حرارتی نباشد ممکن است در اثر انقباض و انبساط ترک های ریز و یا بزرگی ایجاد کند که حتی منجر به ریختن سقف شود. انتخاب میلگرد حرارتی باکیفیت در بازار برای سازه های ساختمانی، بستگی به شرایط اقلیمی، نوع کاربری، نوع طرح ساختمان، انتخاب نوع سازه که در ساختمان به کار برده شده است بستگی دارد.

میلگردهای حرارتی باید بدون هیچ گونه پوسته، گرد و خاک و هرگونه آلودگی باشند چون وجود آلودگی در میلگردهای حرارتی باعث کاهش چسبندگی بین بتن و میلگرد می شود. اگر میلگردها پوسته شده باشند می توان با کشیدن یک برس سیمی آن را از آلودگی تمیز کرد.

میلگردها به دو گروه آج دار و بدون آج دسته بندی می شوند. از آنجا که میلگردها از ترک خوردگی و انقباقض در بتن جلوگیری می کنند بهترین نوع میگلرد حرارتی که باید استفاده شود، میلگرد آج دار می باشد.

از دیگر مواردی که باید از میلگردهای آج دار استفاده کرد برای کم کردن طول میگرد ها است، اما زمانی که لازم است طول میلگرد حرارتی به اندازه سقف باشد می توان از میلگردهای بدون آج استفاده کرد.

عرضه کنندگان برتر میلگرد حرارتی

عرضه کنندگان برتر میلگرد حرارتی همان طور که گفته شد بیشترین استفاده از میلگردها در اجرای سقف سازه ها می باشد. تولید و عرضه میلگرد حرارتی در ایران بیشتر از نیم قرن است که فعالیت دارد. میلگردهای حرارتی دارای انواع مختلفی از آج ها هستند، که آج آن ها وجه تمایزشان در بین سایر میلگردها است.

در سال های اخیر تولیدکنندگان و عرضه کنندگان بسیاری در زمینه محصولات فولادی همچون میلگرد حرارتی فعالیت دارند که برترین آن ها عبارتند از:

  • کارخانه ذوب آهن اصفهان
  • فولاد آناهیتا گیلان
  • کارخانه صبا فولاد زاگرس شهرکرد
  • مجتمع فولاد کرمان بردسیر
  • کارخانه فولاد کوثر اهواز
  • کارخانه فولاد آلیاژی ایران
  • شرکت فولاد خرمدشت تاکستان

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما