قیمت روز سنگ آهن مگنتیت دانه بندی 0-10 و 10-30

قیمت روز سنگ آهن مگنتیت برای درصد خلوص آهن 48 الی 62 درصد و دانه بندی 0-10 و 10-30 مفاوت است. در حقیقت در اعلام قیمت روز سنگ آهن مگنتیت سه مورد شامل عیار سنگ آهن، دانه بندی سنگ آهن و تاریخ اعبار قیمت را نیز عنوان می کنیم.

قیمت روز سنگ آهن برای عیارهای مختلف آن متفاوت است. حتی نوسان قیمت نیز گاها برای عیارهای مختلف با توجه به تغییر در حجم تقاضا برای هر عیار، تغییر می کند.

قیمت روز سنگ آهن 62 درصد بدیهی است قیمت سنگ آهن مگنتیت عیار بالا (درصد خلوص Fe total برابر 59 الی 62 درصد) بالاتر از عیار متوسط و کم است. سنگ آهن مگنیت با عیار 54 الی 58 درصد به عنوان سنگ آهن عیار متوسط به فروش می رسد. سنگ آهن مگنتیت از نظر درصد خلوص آهن را می توان در بازه 48 الی 62 درصد دسته بندی کرد.

قیمت کلوخه سنگ مورد دیگری که همواره در اعلام قیمت سنگ آهن مورد اشاره قرار می دهیم، علاوه بر درصد خلوص آهن، دانه بندی سنگ است. سنگ آهن اغلب در دو دسته از نظر سایز قرار می گیرد.

  • سنگ آهن دانه بندی شده ریز: سنگ آهن با دانه بندی 0-10 را سنگ آهن دانه بندی شده ریز (iron ore fines) می نامیم.
  • کلوخه سنگ آهن: سنگ آهن با دانه بندی 10-30 را نیز سنگ آهن درشت و یا کلوخه سنگ آهن (iron ore lump) می نامیم.

اعتبار قیمت سنگ آهن در اعلام قیمت روز سنگ آهن مگنتیت باید به احتمال نوسان قیمت در گذر زمان توجه کنیم. لذا نیاز است در اعلام قیمت، زمان اعتبار قیمت را نیز در نظر بگیریم. گاهی اوقات بسته به شرایط بازار، اعتبار قیمت یک روز و گاهی اوقات 3 الی 5 روز عنوان می شود.

فروش سنگ آهن مگنتیت شرکت آهن و فولاد سیمرغ فروش سنگ آهن مگنتیت در عیار 48 الی 62 درصد در دانه بندی های 0-10، 0-12، 10-30 توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ انجام می گیرد. بار دپو شده آماده فروش در حدود یک میلیون تن از عیارهای مختلف در سه سایت و معدن شرکت وجود دارد. جزئیات کامل موجودی و عیار محصولات دپو شده آماده فروش را در مقاله “قیمت روز سنگ آهن مگنتیت فروش مستقیم” اعلام کرده ایم.

برای دریافت آنالیز دقیق محصولات، موجودی، قیمت روز سنگ آهن لطفا از مسیرهای ارتباط زیر جهت تماس استفاده نمایید.

ویژگی سنگ آهن بسیار زیاد است سنگ آهن اخرا با توجه به کیفیتی که دارد، امروزه توانسته است در موارد مختلف کاربرد خوبی از خود نشان دهد و افراد زیادی آن را در برنامه خرید قرار داده اند، در مراکز پخش سنگ آهن هماتیت اخرا را می توانید، به صورت عمده خریداری کنید و قیمتی همانند قیمت اولیه برای آن پرداخت نمایید و از کیفیت خوب آن بهره ببرید.

عرضه کننده سنگ آهن مگنتیت تلاش دارد که این محصولات را در بسته بندی های مخصوص و همچنین ابعاد متفاوت از جمله نمونه های ریز و نمونه های بزرگ و غول پیکر به بازار عرضه کند و در اختیار کارخانه‌داران بزرگ قرار دهد تا این کارخانه دارند بتوانند آهن موجود در آن را استخراج کنند. این محصول مدل زیادی دارد

قیمت روز سنگ آهن مگنتیت دانه بندی 0-10 و 10-30

معرفی انواع سنگ آهن

معرفی انواع سنگ آهن امروزه افراد برای جذابیت گل های سنگین که به صورت خام ران زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد از این رو افراد آن را به صورت محصول دیگر که به نام گندله سنگ آهن کنسانتره در می آورند که این شکلداز این محصول سبب می شود، این محصول وارد چرخه تولید قرار گیرد و از آن در زمینه‌های مختلفی تولید کنندگان استفاده کنند که به کمک گرفتن از این محصول دست به یک سازه های عالی و فوق‌العاده‌ای بزنند این محصول روزه ویژگی و مزیت های عالی برخوردار است. ما می‌خواهیم در این مطالعه شاخص‌های با گندله سنگ آهنگ کنسانتره را برای شما بیان کنیم

وقتی با این محصول روبرو می‌شوید که به راحتی آن را تشخیص دهید. یکی از شاخص‌های عالی و بارز این محصول این است که آن به صورت خالص بوده و بسیار بالایی برخوردار است از این رو امروز محبوبیت فراوانی در بین صنایع تولید فولاد قرار گرفته است. از جمله شاخص‌های عالی و متفاوتی محصول این است که از چسبندگی کمی برخوردار است از این افراد به راحتی می‌توانند آن را در زمینه فولاد به شکل متفاوت استفاده کنند. این محصول بی نظیر و عالی دارای انعطاف عالی و متفاوتی است که افراد به راحتی می توانند از این محصول مقاوم و عالی را تولید کند که مدت ها محصول عمر کند و خراب نشود.

ویژگی های خاص سنگ آهن مگنتیت

ویژگی های خاص سنگ آهن مگنتیت سنگ آهن مگنتیت دارای مشخصات بسیار فراوان است که در این مقاله چندین مورد از مشخصات این محصول با ارزش را بررسی می کنیم به عنوان مثال اولین ویژگی و مشخصه ظاهری این محصولات این می باشد که دارای رنگ مشکی بوده و روی آن رگه های مخصوصی وجود دارد که این رگ ها حاوی کانی ها و همچنین میزان اندکی طلا و مواد با ارزش هستند . مشخصه اولین محصول معمولاً این می باشد که ظاهر این محصول شباهت بسیار زیادی به بلور اکتائدر که در فرمول شیمیایی آن میزان بسیار زیادی اکسید آهن وجود داشته به همین جهت این محصول از ارزش بالایی برخوردار بوده و از آن در موارد مختلف برای تولید آهن خالص استفاده های بی نظیری می کنند که روش استخراج آن نیاز به ابزار آلات ویژه دارد. از دیگر مشخصه های سنگ آهن عیار بالا می توانیم

به این مطلب نیز اشاره کنیم که معمولاً این محصولات تحت هیچ شرایطی ذوب نشده و نقطه ذوب آن ها بسیار بالا است و برای ذوب نیاز به دستگاهی به نام کانورتر دارند اما درون یک ماده حلال می‌ باشند که آن ماده اسید هیدروکلریک است که به راحتی می‌توان سنگ آهن عیار بالا را درون آن حل کرد و آهن خالص آن را جدا نمود و از آن در موارد گوناگون استفاده کرد. این سنگ ظاهری بلوری دارد و دارای آگرگات دانه‌‌ ای است که این ماده نیز فوق العاده با ارزش بوده و جزء کانی هایی است که استخراج آن امروزه رونق خوبی پیدا کرده و از این مشخصات اصلی آن می توانیم به استحکام و مقاومت بالا نسبت به تغییرات دمایی اشاره کنیم.

تفاوت های سنگ آهن مگنتیت و هماتیت

تفاوت های سنگ آهن مگنتیت و هماتیت سنگ آهن ریزدانه از این جهت به نام مگنت خوانده می‌شود که دارای خاصیت مغناطیسی و فرومغناطیسی است یعنی مانند آهنربا عمل کرده که از آن در موارد مختلف برای تولید آهنربا در صنایع گوناگون استفاده های بی نظیری می شود و میزان اکسید آهن در این سنگ بسیار بالا است و همین جهت از ارزش مادی فوق العاده بالایی برخوردار بوده و به طلای سیاه معروف میباشد. این زسنگ در نقطه ذوب ۱۰۰ درجه ذوب می شود که برای ذوب آن نیاز به دستگاه مخصوص به نام کانورتر است و افراد می‌ توانند با ذوب آن میزان بسیار زیادی آهن با درصد خلوص بالا را استخراج کرده و

از آن ها در موارد مختلف برای تولید انواع و اقسام تجهیزات ایمنی استفاده نمایند. از دیگر اطلاعات درباره سنگ آهن ریزدانه می توانیم به این مورد نیز اشاره کنیم که معمولاً سنگ آهن حاویه معدنی و املاح ای است که تنها در آن یک ماده حلال بوده و آن هم اسید هیدروکلریک می‌باشد و همین جهت استفاده های بی نظیری با ترکیب کردن این ماده در آن اضافه می‌ شود و افراد می‌ توانند بدون نیاز به دستگاه مخصوص جهت ذوب با استفاده از این اسید آهن موجود در این سنگ را به راحتی استخراج کرده و از آن استفاده کنند. این سنگ ظاهری بلوری دارد و رنگ آن مشکی بوده که روی این سنگ نمونه های مختلفی از رگه های مخصوص وجود دارد که این رگه ها باعث استحکام این سنگ شده و همچنین منبع سرشار از آگرگات دانه‌‌ ای است.

فروش بی واسطه سنگ آهن مگنتیت

فروش بی واسطه سنگ آهن مگنتیت قیمت انواع سنگ آهن هماتیت از نوع اخرا بر اساس درصد آهنی که در نمونه ها وجود دارد، متفاوت است و برای این که خریداران بتوانند، قیمتی مناسب برای آن پرداخت نمایند، عرضه عمده نمونه می‌تواند، قیمت ها را همانند قیمت کارخانه برای آن ها رقم زند. در عرضه مستقیم به دلیل این که اجازه دخالت در خرید و فروش سنگ آهن ریزدانه به واسطه گران داده نمی‌شود، قیمت سنگ‌آهن بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و همانند قیمت تولید برای آن ها در نظر می‌گیرند. برای استعلام قیمت سنگ آهن می‌توانید راهنمایی که در این زمینه تهیه شده است،

را مورد مطالعه قرار دهید و علاوه بر این که اطلاعات فراوانی در رابطه با نمونه کسب می کنید، از قیمت نمونه ها مطلع شوید. نمونه‌هایی که به بازارهای داخلی عرضه شده است، با توجه به کیفیتی که دارند، در موارد مختلف مورد استفاده واقع شده‌اند و رضایت افراد را فراهم ساخته اند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما