قیمت ضایعات آهن کیلویی چند

ضایعات آهن کیلویی چند ؟ همراه با افزایش قیمت محصولات فولادی شاهد افزایش قیمت ضایعات آهن نیز بوده ایم. در هفته جاری نرخ قیمت آهن قراضه ویژه تا حدود 2620 الی 2690 تومان افزایش یافت.

ضایعات آهن کیلویی چند؟ این سوالی است که در روزهای اخیر که شاهد نوسان بسیار بالای نرخ قیمت ها در حوزه محصولات فولادی بوده ایم، به دفعات تکرار شده و مورد پرسش قرار می گیرد. چنانچه پیگیر قیمت های محصولات فولادی در روزهای قبل بوده باشید، متوجه صعود و نزول نرخ قیمت ها شده اید. این نوسان در محصولات فولادی مختلف متفاوت بوده است و از 5 تومان شروع شده و در برخی مواقع شاهد نوسان 200 تومانی نیز بوده ایم. به عنوان مثال در خصوص شمش فولادی در هفته جاری، نرخ قیمت این محصول شاهد کاهش های 100 الی 200 تومانی و افزایش 50 تومانی بوده است. یا در مورد قیمت میلگرد، گاها شاهد افزایش 100 تومانی بودیم.

خرید ضایعات آهن این نوسانات در همه محصولات فولادی منجمله ضایعات آهن نیز رخ داده است. به دلیل همین نوسانات است که نیاز است قبل از اقدام به خرید آهن قراضه، پاسخ سوال ضایعات آهن کیلویی چند را به صورت به روز شده دریافت نماییم. بعد از دریافت قیمت روز آهن قراضه می توانیم در خصوص خرید آن اقدام نماییم. به عنوان مثال شاهد افزایش قیمت آهن قراضه ویژه تا نرخ قیمت2600 الی 2690 تومان محصول بوده ایم.

خرید ضایعات آهن آلات با توجه به نوسانات ارز متغیر است و همچنین بورس نیز در تعیین قیمت آن ها دخیل است و می توانند باعث بالا و پایین رفتن قیمت آن ها شود. ضایعات آهن آلات نرخ های متفاوتی دارند و با توجه به نوع وسیله و سن آهن و مقدار آن ها متغیر است.

همچنین رنگ ها نقش مهمی در فروش ضایعات آهن آلات دارد. رنگ های آهن آلات به هر میزانی که فانتزی تر و بیشتر باشد، پاک کردن و زدودن آن ها دشوار تر است در نتیجه قیمت فروش آن ها افزایش می یابد.

همچنین دستگاه های تبدیل کننده ضایعات آهن آلات به مواد مفید چون وارداتی هستند، با نوسانات ارز بالا و پایین می شوند و وارد کردن آن ها مشکل شده و قیمت نهایی ضایعات آهن آلات افزایش می یابد. دستگاه های ایرانی و داخلی نیز توانایی دارند که ضایعات را تبدیل به مواد مفید کنند اما کار آن ها به تمیزی و دقت دستگاه های خارجی نیست و باید دوباره با دستگاه های خارجی این کار انجام شود که باعث دوباره کاری می شود. این دستگاه ها سایز ها و اندازه های متفاوت و زیادی دارند.

قیمت ضایعات آهن کیلویی چند

به چه موادی ضایعات آهنی گفته می شود؟

به چه موادی ضایعات آهنی گفته می شود؟ به تولیداتی که معیوب هستند و ضایعات فلز های چدنی و فولادی که غیر قابل مصرف هستند و یا غیر مصرف شده اند، ضایعات آهن آلات گفته می شود. این مواد کاملا بازیافت پذیر هستند و با بازیافت آن ها می توان دنیا را از انباشته زباله نجات داد.

ضایعات آهن آلات بسیار گسترده هستند و شامل هر چیزی می توانند باشند. تمامی وسایلی چون ماشین ها، گوشی ها، یخچال، گاز، انواع فر های رو میزی و توکار، انواع اتو ها، انواع چرخ های خیاطی، انواع وسایل برقی آشپزخانه. این ها تمامی وسایلی هستند که به راحتی ضایعات آهن آلات محسوب می شوند و می توانند بازیافت شوند و به وسایل نو و جدید و کاربردی تبدیل شوند.

ضایعات آهن آلات هم به صورت کلی و هم به صورت جزئی مبادل می شوند و می توانند خرید و فروش شوند. به صورت هایی چون تنی، کیلویی و ابعاد های گسترده و کوچک تر خرید و فروش می شوند. ضایعات آهن آلات این روز ها بسیار ارزش دارد و می‌ توان از آن ها بسیاری مواد مفید و خوب تولید کرد و مانند گذشته این مواد دور ریختنی و به درد نخور نیستند.

کاربردی ترین موارد استفاده از ضایعات آهن آلات

کاربردی ترین موارد استفاده از ضایعات آهن آلات این روز ها با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت علم و دانش، بشر به این نتیجه رسیده است که می تواند از ضایعات و پسماند هر شی و دور ریختنی، دوباره استفاده کند. این روز ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تمامی و یا بخش اعظم ضایعات آهنی قابل استفاده و بازیافت هستند و می توانند در‌ تولید سایر وسایل استفاده شود.

یکی از ساده ترین کار هایی که برای تبدیل دور ریختنی ها به مواد مفید انجام می شود، این است که در کارخانه ها و کارگاه های مخصوص به این کار فعل و انفعالات خاصی را روی‌ ضایعات آهن آلات انجام می دهند و ساختار آن ها را نو و جدید می کنند و می توانند دوباره از آن ها استفاده کنند. این آهن های تولید شده جدید و نو ممکن است مقاومت و استحکام آهن های جدید را نداشتت باشد، اما باز هم خاصیت و ویژگی های آهن را دارد و می تواند در تولید خیلی از اشیاء و وسایل مورد استفاده باشد.

این ضایعات آهن آلات اگر به صورت کاملا میکروسکوپی و دقیق بتوانند بازیافت شوند و به شکل اولیه آهن بازگردند و این کار کاملا دقیق و علمی انجام شود، می توان از آهن های تولید شده در ساخت گوشی های هوشمند جدید استفاده کرد. برای ساخت این گوشی های هوشمند، آهن به صورت ورقه های بسیار باریک و در حد میکرون برش خورده و برای رویه و صفحه پشتی موبایل ها استفاده می شود و عمر بسیار طولانی دارند.

همچنین در نسل جدید تکنولوژی، این مواد می توانند بازیافت به صرفه ای شوند و در ساخت انواع تلویزیون ها و رادیو ها استفاده شوند.

اهمیت اطلاع از قیمت روز ضایعات آهن

اهمیت اطلاع از قیمت روز ضایعات آهن بیشتر وسایل مورد استفاده انسان ها این روز ها از آهن ساخته شده و هر گونه خرابی آن ها و یا فروششان بستگی به قیمت روز ضایعات آهن آلات دارد. به هر میزانی که قیمت روز‌ ضایعات آهن آلات بیشتر شود، اشخاصی می توانند وسایل دور ریختنی خود را با قیمت های بالا تری بفروشند و با پول به دست آمده می توانند وسایل جدید را خریداری نمایند.

همچنین ضایعات آهن آلات در بورس نیز خرید و فروش می شود و این روز ها اشخاص زیادی در بورس سهام دارند و این ماده را خرید و فروش می کنند و از این راه کسب درآمد دارند و به پول خوبی نیز می رسند. طبق صحبت های ذکر شده، اطلاع از قیمت روز ضایعات آهن آلات اهمیت زیادی برای اشخاص دارد.

فروش ضایعات آهن در تبریز با بهترین قیمت

فروش ضایعات آهن در تبریز با بهترین قیمت فروش ضایعات آهن در تبریز هر ساله با قیمت های کاملا منصفانه و خوب انجام می شود و علاقه مندان به خرید و فروش این ضایعات می توانند به این مراکز مراجعه کرده و خرید و فروش خود را انجام دهند. قیمت کلی و نهایی فروش ضایعات آهن به عوامل بسیار زیاد و گسترده ای بستگی دارد که در این جا قصد داریم به بررسی‌ برخی از آن ها بپردازیم:

اولین و بزرگ ترین عامل تعیین کننده در‌ قیمت فروش ضایعات آهن، نوع آهن ها است. آهن هایی که ضایعات ماشین می باشند، به طور معمول و منطقی قیمت خیلی بیشتری نسبت به سایر‌ ضایعات دارند و گران تر می باشند.

علاوه بر مقدار و حجم ضایعات آهنی، نوع ماشین نیز ملاک است و بر روی قیمت تاثیر می گذارد. ماشین های خارجی به سبب استفاده آهن آلات قوی تر و مستحکم تر، نیاز به دستگاه های قوی تری برای پرس دارند، در نتیجه هزینه فروش ضایعات آهنی اتومبیل های خارجی‌ دو الی سه برابر‌ اتومبیل های ایرانی هزینه داشته و گران می باشند.

عامل بعدی ابعاد ضایعات است. ضایعاتی که ابعاد و اندازه های مرتب و مشخصی دارند به دلیل اینکه به راحتی در دستگاه پرس و دفع قرار می گیرند، قیمت معقول تر و بهتری دارند اما ضایعاتی که اشکال نا مرتب و نامشخصی دارند، به دلیل اینکه باید از چندین دستگاه پرس استفاده شود، قیمت فروششان بیشتر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما