قیمت کلی بیلت فولاد خوزستان

قیمت بیلت فولاد خوزستان به عوامل زیادی مثل قیمت ارز و قیمت سنگ آهن بستگی دارد . بیلت که اصطلاح انگلیسی اش فولادی Billet می شود.

از محصولات فولادی نیمه آماده تولید می شود . در طول مراحل ریخته گری فولاد تولید سطح مقطع بیلت چیز یدر حدود ۲۳۰ سانتی متر مربع است .

قیمت کلی بیلت فولاد خوزستان

مختصری درباره فرآیند تولید بیلت فولاد

مختصری درباره فرآیند تولید بیلت فولاد بیلت ها به دلیل قابلیت انعطاف و شکل پذیری زیادی که دارند معروف هستند و در هنگام شکل گیری و در مرحله قالب ریزی در معرض دما های مخنلف قرار میگیرند . بیلت های فولادی که در مراحل دمایی سرد و گرم شکسته می شوند یا مشکلاتی از این دست برایشان پیش می آید یا پوسته پوسته می شوند در آزمایش کیفیت رد می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند . بیلت فولاد باید در برابر هر گونه شرابط محیطی مقاوم باشد و ماندگاری بالایی داشته باشد .

بیلت دارای شکا های گرد و مربع است و بیلت فولاد به صورت مستقیم از طریق ریخته گری و به صورت مداوم با اکستروژن تولید می شود و در ساخت سیم میلگرد ؛ میله های فولادی ؛ لوله های آهنی و غیره استفاده می شود .

برای تولید بیلت فولاد ابتدا آهن خام را و فولاد مذاب تبدیل می کنند و با استفاده از اکسیژن ناخالصی هارا بیرون می آورند تا به فولاد خام تبدیل شود . درمرحله بعد با پاتیل های مخصوص به بخش ریخته گری می روند و مواد را در قالب های مخصوص می ریزند و اقدام به خنک کردن آن ها می کنند . بعد از اینکه خنک شدند وابسته به نیاز آن ها را برش می دهند .

پخش بیلت فولاد خوزستان به صورت مستقیم

پخش بیلت فولاد خوزستان به صورت مستقیم پخش بیلت فولاد خوزستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم به سراسر کشور انجام می شود . بیلت یک فولاد پر کاربرد است که در موارد زیادی از آن استفاده می شود .

بیلت فولاد خوزستام از بهترین بیلت های موجود در بازار است و درصد خاصیت بالایی دارد و ناخالصی کمی دارد و فولاد موجود بیلت بسیار بالا است . به همین سبب مقاومت و ماندگاری بالایی دارد و مشتری های زیادی دارد که حتی بیلت فولاد خوزستان به کشور های دیگر هم صادر می شود .

اگر می خواهید از بیلت های فولاد خوزستان خرید کنید می توانید با مراجعه به این سایت به صورت آنلاین و مستقیم خرید کنید که از نظر وقت به صرفه است و با قیمت ارزان تری بیلت را خریداری می کنید چون در خرید به این صورت چون واسطه ها و دلال ها ازبین می روند قیمت مناسب تری دارد .

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید و برایتان مفید بوده باشد .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما