متال بولتن ایران – سایت قیمت روز سنگ آهن

متال بولتن به عنوان یکی از شاخص های جهانی قیمت روز سنگ آهن، کنسانتره آهن، گندله، آهن اسفنجی و دیکر محصولات بالادستی فولاد است که در ایران نیز شرکتها و تجار به آن استناد می کنند.

نشریه متال بولتن

متال بولتن نشریه بین المللی است که به تحلیل قیمت های روز و شرایط بازار جهانی می پردازد. تاثیر شرایط بازار جهانی بر نرخ قیمت محصولات می تواند پیش بینی نسبی صحیحی از قیمت ها به دست دهد که در بسیاری از مواقع معیار عملکرد نه تنها تجار بلکه شرکت های تولیدی نیز قرار می گیرد.

نمایندگی متال بولتن در ایران

متال بولتن برگزار کننده کنفرانس های بزرگ بین المللی در حیطه صنعت آهن و فولاد است. حضور نمایندگی متال بولتن در ایران و اقدام به برگزاری کنفرانس بین المللی می تواند فرصت های بیشتری را برای حضور موثرتر  در بازارهای جهانی برای صنعت آهن و فولاد ایران رقم بزند.

قیمت متال بولتن

قیمت متال بولتن همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، یک شاخص قیمت گذاری است که در معاملات نیز قابل استناد است. البته شاخص بین المللی معتبر دیگر که در خرید و فروش سنگ آهن به آن استناد می شود، سایت پلتس است. در حقیقت قیمت سنگ آهن در قراردادها به قیمت روز شاخص پلتس یا متال بولتن ارجاع داده می شود.

سایت متال بولتن

سایت متال بولتن به روز اتفاقات صنعت معدن و محصولات معدنی را تحلیل و در دسترس اعضای سایت و نشریه قرار می دهد. قیمت روز سنگ آهن در آخرین نسخه نشریه متال بولتن تاریخ 16 ژولای 2019 را در زیر قرار می دهیم.

سایت متال بولتن

همانطور که مشاهده می کنید برای تاریخ 15 ژولای 2019 قیمت سنگ آهن 62 درصد مرز ۱۲۰ دلار را با نوسان2.56  درصدی عبور کرده و هم اکنون در این شاخص برابر با 121.4 دلار به ازای هر تن تحویل سی اف آر CFR بنادر اصلی چین اعلام شده است.

روند افزایش قیمت سنگ آهن در بازار بین المللی در سال ۲۰۱۹ بسیار پر شتاب بوده است. اتفاقاتی مسبب این جهش های قیمتی، کاهش میزان عرضه از سوی بزرگترین تولیدکنندگان سنگ آهن جهان شامل کمپانی واله برزیل، شرکت ریوتینتو و شرکت BHP استرالیا بوده است. نشریه به روز متال بولتن در بخش اخبار روز در سایت رسمی مجتمع صنعتی و معدنی سیمرغ آذربایجان قابل دسترسی است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما