پخش عمده پوسته اکسیدی به صورت مستقیم

در فرآیند زنجیره فولادسازی در کارخانه های ریخته گری، حدود دو درصد از آهن ورودی در قالب پوسته های اکسیدی طی فرآیند نورد کاری، خارج می گردد. از پوسته های اکسیدی امروزه مصارف متعددی در بخش های مختلف صنعت می شود که از جمله مهم ترین کاربردهای این محصول، در تولید فروسیلیس بوده و  از دیگر کاربردهای این پوسته ها نیز می توان به استفاده آن در فرآیند ذوب های توسعه یافته فولاد سازی، در کوره های بلند و همچنین در کوره قوس الکتریکی اشاره نمود. بر این اساس و با توجه به قابلیت مصارف مختلف پوسته اکسیدی در بخش های گوناگون، پخش عمده این محصول جهت تامین نیاز بازار و مشتریان به صورت مستقیم توسط این مرکز با کیفیت مرغوب صورت می گیرد.پخش عمده پوسته اکسیدی به صورت مستقیم

چگونگی تولید پوسته اکسیدی را شرح دهید

چگونگی تولید پوسته اکسیدی را شرح دهید پوسته های اکسیدی برای تولید پودر آهن و ترکیبات آهنی، منبع بسیار خوبی بوده و طی فرآیندهایی در کارخانه های فولاد سازی حاصل می گردند. به طور کلی روند تولید پوسته اکسیدی در کارخانه های مربوطه به شکل موارد زیر خواهد بود:

  • ابتدا پودر پوسته اکسیدی بعد از عملیات شست و شو و تمیز کاری، در آسیاب گلوله ای خرد شده تا زمانی که به شکل دانه های ۳۰۰ تا ۴۰۰ میکرون حاصل شود.
  • سپس پودر پوسته ها برای اینکه به صورت ترکیبات آهن به شکل هماتیت در آیند، در دمای ۱۱۵۰ سانتی گراد قرار می گیرند.
  • در مرحله بعد با آسیاب کاری و دانه بندی مجدد، پوسته همگن سازی شده و مورد پرس قرار می گیرند تا به شکل استوانه هایی به شعاع ۳ سانتی متر و ضخامت ۵ میلی  متر حاصل شود.
  • نمونه های فشرده شده مورد عمل احیای کربوترمیک در کوره مقاومتی به مدت ۶۰ دقیقه و در دماهای ۹۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۱۰۰ سانتی گراد قرار می گیرند.
  • در مرحله آخر نمونه های احیا شده مورد تستی به نام XRD قرار گرفته تا ترکیبات فازی آنها مشخص گردد.

فروشندگان پوسته اکسیدی ممتاز در کشور

فروشندگان پوسته اکسیدی ممتاز در کشور با توجه به کاربردهای گسترده ای که امروزه پوسته های اکسیدی در صنایع گوناگون همچون صنایع بزرگ فولاد و موارد دیگر صنعتی دارند، امروزه با تقاضاهای بسیاری در بازارها مواجه می باشند و توانسته اند جایگاه به خصوصی را نیز در این بازارها به خود اختصاص دهند.

بر این اساس و با توجه به ضرورت تامین نیاز مشتریان و صاحبان صنایع به این محصول، روش های مختلفی برای عرضه و فروش پوسته های اکسیدی وجود داشته که هر کدام به نوعی در جهت رفع خواسته مشتری تلاش می کنند. از جمله روش های عرضه این محصول، فروش اینترنتی این محصول می باشد.

بر این اساس این مرکز نیز به صورت اینترنتی فعالیت های وسیعی را در جهت فروش پوسته اکسیدی با کیفیت بسیار درجه یک و ممتاز ترتیب داده است تا از طریق موجبات رضایت مشتریان را فراهم آورد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما