پخش مستقیم بریکت گرم آهن اسفنجی

بریکت گرم آهن اسفنجی به ذرات فشرده شده گرد و غبار زغال سنگ ترکیب شده با ترکیبات آهنی به صورت خاک آهن و غیره گفته می شود که برای صنایع فولاد به عنوان ماده ی اولیه تامین کننده آهن مورد استفاده قرار می گیرد و پخش مستقیم بریکت گرم آهن اسفنجی از طریق سایت ها و فروشگاه های آنلاین صورت می گیرد.

پخش مستقیم بریکت گرم آهن اسفنجی

باکیفیت ترین انواع بریکت گرم آهن اسفنجی کدامند؟

باکیفیت ترین انواع بریکت گرم آهن اسفنجی کدامند؟ شکل ظاهری آهن اسفنجی به صورت گندله و به علت دارا بودن حفره و تخلخل بالا شبیه اسفنج می باشد و به آن آهن اسفنجی گفته می شود که از آن در تهیه انواع مختلفی از بریکت از جمله بریکت سرد آهن اسفنجی، بریکت نرمه آهن اسفنجی و بریکت گرم آهن اسفنجی استفاده می شود.

از بین انواع گفته شده نوع بریکت گرم در دمای بیش از ششصد و پنجاه درجه سانتی گراد تولید می شودو در همه جای دنیا شناخته شده می باشد و از جمله ویژگی های بالای آن می توان به حمل آسان، مقاومت و پایداری بالا، استحکام و دوام مکانیکی بالا اشاره نمود.

از جمله ویژگی های بریکت آهن اسفنجی خالص که عیار آهن موجود در آن بین هشتاد و پنج تا نود و چهار در صد می باشد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد: درجه فلزی بالاتر از نود و شش درصد که باعث یکنواختی کیفیت محصول می شود، نیازی به گندله سازی نیست، دارای دانسیته ی بالاتر از چهار و نیم گرم بر سانتی متر مکعب، همچنین می توان درصد کربن را در آن از دو صدم درصد تا یک درصد تنظیم نمود و به علت فشرده بودن فضای کمتری در مقایسه با کاربرد هایش اشغال می کند.

بریکت ها در تهیه ی برخی از شوینده بهداشتی، کود شیمیایی به عنوان یکی از مواد مغذی، در صنایع فولاد و تهیه و تولید موادی همچون منگنز، فروآلیاژ، دولومیت، آهک و سایر مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد که دو کشور ایران و هند از تولید کنندگان آهن اسفنجی در سراسر دنیا می باشند.

قیمت کلی بریکت گرم آهن اسفنجی خالص

قیمت کلی بریکت گرم آهن اسفنجی خالص موارد زیادی بر روی قیمت نهایی و تمام شده ی بریکت گرم آهن تاثیر گذارند و قیمت بریکت گرم آهن به درصد خلوص، میزان کربن بکار رفته در آن، میزان تخلخل ایجاد شده، درجه ی فلزی بودن، نحوه ی دریافت بریکت گرم آهن اسفنجی بستگی دارد.

مشتریان می توانند با مراجعه به سایت های اینترنتی و آنلاین فروش مواد صنعتی ابتدا از مشخصات و آنالیز های ارائه شده برای بریکت مورد نظر خود اطلاعات لازم را کسب کرده و پس از انتخاب محصول با قیمت مناسب آن را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند همچنین حتما بایستی برگه آنالیز محصول نیز همراه سفارش ارسال گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما