پخش کننده شلاکه فولادی خوزستان

پخش کننده شلاکه فولادی خوزستان این نوع قطعه آهنی را که دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد را به صورت عمده و در تناژهای بالا در سراسر کشور و شهرها و مناطق مختلف پخش می‌ کند و آنها را در اختیار واحدهای مصرف کننده و صنایع مربوطه قرار می‌ دهد تا بتوانند از این محصول برای تولیدات خود استفاده نمایند، واحد پخش کننده شلاکه با شناخت نیاز بازار این نوع قطعه فولادی را با بهترین کیفیت و قیمت عرضه می کند.

پخش کننده شلاکه فولادی خوزستان

خصوصیات مهم شلاکه فولادی کم کربن

خصوصیات مهم شلاکه فولادی کم کربن خط تولید فولاد، آهن، چدن یا موارد مختلف دیگر از خط های فعال و کاربردی در کشور می باشد که برای تولیدات مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در روند تولید این محصولات ضایعات مختلفی وجود دارد که با توجه به اندازه و مدلی که دارند با نام های مختلفی عرضه می گردند.

شلاکه فولادی نوعی ضایعات فولادی می‌ باشد که در روند تولید محصولات مختلف فولادی به وجود می‌ آید و دارای نمونه های مختلفی بوده و عمدتاً با نام‌ های شلاکه فولادی کم کربن و یا شلاکه فولادی کربن دار عرضه می گردد.

  • شلاکه فولادی کم کربن نوعی از این قطعه فولادی می باشد که به دلیل دارا بودن کربن پایین از درجه خلوص بالایی از آهن برخوردار می باشد و همین امر باعث می‌ شود تا از ویژگی ها و خصوصیات دیگر نیز برخوردار گردد.
  • شلاکه کم کربن به دلیل اینکه در ترکیبات خود از درصد بسیار پایینی کربن برخوردار می باشد از مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و همین امر بر کیفیت و مقاومت بالای آن تأثیر گذاشته است.
  • یکی دیگر از خصوصیات این محصول کاربردهای گسترده آن می باشد که برای موارد مختلف از آن استفاده می شود.
  • شلاکه نامبرده به دلیل این که می‌ توان آن را مجدد وارد چرخه تولید کرد از محبوبیت بالایی برخوردار است.

قیمت انواع شلاکه فولادی خوزستان

قیمت انواع شلاکه فولادی خوزستان عوامل زیاد وجود دارد که بر قیمت شلاکه فولادی خوزستان تاثیر می‌ گذارد و سبب می‌ شود تا این محصول با قیمت های مختلف و متفاوتی عرضه گردد.

از مهمترین المان های تاثیر گذار بر قیمت انواع شلاکه خوزستان می توان به کیفیت نوع شلاکه، درجه خلوص و میزان سفارش و خرید این محصول اشاره کرد.

اما عامل مهمی که این روزها بر قیمت محصولات مختلف از جمله شلاکه تأثیر گذاشته از نوسانات بازار می باشد چراکه التهاباتی که بر قیمت کالاهای مختلف وارد گردیده سبب شده تا محصولات مختلف با قیمت‌ های متفاوتی عرضه گردند.

متقاضیان می‌توانند قیمت شلاکه فولادی خوزستان را مستقیم از طریق تماس با کارشناسان فروش ما استعلام نمایند و با دریافت مشاوره های لازم آن را خریداری کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما