کارخانه تولید سنگ آهن در سیرجان

کارخانه تولید سنگ آهن در سیرجان، هر ساله میزان بالایی از سنگ آهن را استخراج و در تناژ بالا تولید می کند. این کارخانه با ارائه محصولات خود به سراسر کشور از طریق نمایندگی های مختلفی که در شهرهای ایران دارد، محصولاتش را به فروش می رساند. میزان تولید و استخراج سنگ آهن سیرجان دو دو ماه نخست امسال بالاتر از 450 هزار تن بوده است که این نشان دهنده افزایش تقاضا و فروش بالا آن ها می باشد. برای خرید مستقیم از کارخانجات تولیدی می توانید به صورت غیرحضوری نیز اقدام نمایید.

کارخانه تولید سنگ آهن در سیرجان

روش های تشخیص سنگ آهن

روش های تشخیص سنگ آهن از روش های تشخیص سنگ آهن می توان به ویژگی‌ های سنگ، شناسی کانی ‌ها مانند چگالی و سختی موس، سیستم کریستالی، رنگ، رَخ، نوع شکستگی و … اشاره نمود که در تشخیص آن ها بسیار مؤثر هستند.

معمولاً هر کانی یک یا چند خصوصیت بسیار بارز دارد که آن را از دیگر کانی ‌ها متمایز می‌ کند. هماتیت و مگنتیت نیز به عنوان اصلی ‌ترین کانی ‌های سنگ آهن، ویژگی‌ های منحصر به فردی دارند. مهم ترین ویژگی جهت تشخیص هماتیت رنگ خاکه مایل به قرمز آن و مهم ترین ویژگی مگنتیت خاصیت مغناطیسی بسیار قوی آن است.

یکی از دیگر راه‌ های تشخیص سنگ آهن، مشاهده‌ی زنگ زدگی آن است. آهن وقتی در معرض هوای باز قرار گرفته باشد، شروع به واکنش می ‌کند و اکسید می ‌شود. پس وجود سنگ ‌های زنگ زده در منطقه ‌ای که حاوی سنگ آهن فراوان باشد، کاملاً طبیعی است. نکته‌ی مهم در مورد این سنگ‌ های زنگ زده این است که حتی با وجود این که ممکن است دارای منافذ و شکستگی نباشند، از درون نیز اکسید می‌ شوند و بنابراین ممکن است خاصیت مغناطیسی خود را از دست دهند.

در پایان مهم ترین روش شناخت سنگ آهن و به ویژه هماتیت و مگنتیت، تمرین دادن چشم به تشخیص این دو کانی است. یقیناً کسی که در این زمینه تخصص کافی دارد، حتی بدون استفاده از روش ‌های فوق، قادر به شناسایی نمونه خواهد بود.

شرکت فروش سنگ آهن سیرجان

شرکت فروش سنگ آهن سیرجان سنگ آهن تولید شده در کارخانجات ایرانی، یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات صادراتی به شمار می روند که در بازارهای خارجی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند.. 

سنگ آهن سیرجان تمام ویژگی های یک محصول خوب را دارا می باشد. به همین دلیل فروش سنگ آهن در داخل و خارج از کشور در حجم عمده صورت می گیرد. این محصول ایرانی خواهان زیادی در سایر کشورها دارد که شرکت فروش سنگ آهن، اقدام به صادر کردن آن به این کشورها نموده است که عبارتند از:

  • افغانستان
  • پاکستان
  • عراق
  • ترکیه
  • آلمان
  • و …

همانطور که گفته شد بهترین و باکیفیت ترین سنگ آهن در سیرجان تولید می شود که فروش آن در داخل و خارج از کشور سود بالایی به همراه دارد. شرکت سنگ آهن سیرجان در زمینه فروش و صادرات این محصول به کشور های خارجی فعالیت دارد که صادرات آن برای شرکت های تولید کننده، پر سود بوده و کمک شایانی به اقتصاد کشور کرده است. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما