فروش سنگ آهن صادراتی

در فروش سنگ آهن صادراتی و میزان عرضه آن در بازارهای جهانی، علاوه بر اینکه نیاز داخلی باید در نظر گرفته شود تا فولادسازان داخلی با مشکل مواجه نشوند، در عین حال باید با مدیریت صحیح عرضه از آسیب بازارهای صادراتی به دست آمده، جلوگیری شود.

فروش سنگ آهن صادراتی و محصولات فولادی در پنج سال اخیر با روی کار آمدن دولت یازدهم و آزادسازی صادرات سنگ آهن و محصولات فولادی، رشد چشمگیری داشته و به اظهار رئیس هیئت مدیره ایمیدرو رشد بیش از 22 درصدی را تجربه کرده است.

کنترل مناسب فروش سنگ آهن صادراتی در بازارهای جهانی

سنگ آهن نیاز اولیه واحد های فولادسازی داخلی است. توجه به نیاز واحد های تولیدی داخلی یک الزام در راستای حمایت از تولید و اشتغال است.

در عین حال صادرات مهمترین منبع ارز آوری برای یک کشور است. ایجاد بازارهای صادراتی و حفظ آنها باوجود رقبای بسیار در بازار، امری دشوار است. خشوبختانه ایران در فروش سنگ آهن صادراتی موفقیت داشته و هم اکنون یکی از صادرکنندگان این محصول در خاورمیانه است. بنابرایننیاز است در کنار توجه به تولید داخل، با مدیریت صحیح بر عرضه در کنار توجه به نیاز فولادسازان داخلی و تا مین نیاز آنها، به موضوع صادرات توجه نموده و بازارهای صادراتی به دس آمده برای محصولات آهن و مقاطع فولادی را از دست ندهیم.

شرک بازرگانی آهن و فولاد سیمرغ آماده فروش و عرضه انواع محصولات آهن و مقاطع فولادی در بازار داخلی و همچنین عرضه fob بندر عباس جهت صادرات، می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما