فروش نرمه آهن اسفنجی برای لنت خودرو

فروش نرمه آهن اسفنجی که در صنایع مختلف نظیر واحد های تولید لنت خودرو مورد استفاده قرار می گیرد، در حجم عمده انجام می گیرد. البته امکان بازگردانی نرمه آهن اسفنجی یا همان آهن اسفنجی زیر سرندی به خط فولادسازی با ورود تکنولوژی بریکت سازی به صنعت آهن نیز امکان پذیر شده است. بنابراین فروش نرمه آهن اسفنجی با هدف تولید بریکت آهن نیز انجام می گیرد.

فروش نرمه آهن اسفنجی به دلیل افزایش مصارف آن در بخش های مختلف صنعت، از جمله در صنعت خودروسازی برای تولید لنت خودرو، رونق یافته است. همانند اکثر مواد خام آهن در خرید و فروش نرمه آهن اسفنجی نیز به آنالیز و عیار آن توجه می شود.

فروش نرمه آهن اسفنجی و کاربرد آن در تولید لنت خودر

لنت خودرو در انواع آلی آزبستی، فلزی و نیمه فلزی و سرامیکی تولید می شود. لنت خودرو فلزی و نیمه فلزی نوعی است که نرمه آهن اسفنجی در آن استفاده می شود. این نوع لنت از ترکیب پودر فلزات با رزین ساخته می شود. انواع فلزات از جمله مس، آهن، فولاد در ترکیب لنت فلزی و نیمه فلزی خودرو وجود دارد. گرافیت ماده دیگری است که در تولید این لنت از ان استفاده می شود.

فروش نرمه آهن اسفنجی برای تولید بریکت آهن

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، بازگردانی آهن اسفنجی زیر سرندی یا همان نرمه آهن اسفنجی به خط تولید فولادسازی از طریق تکنولوژی بریکت سازی، انجام می گیرد. بنابراین فروشنده در فروش نرمه آهن نیاز است نوع کاربرد آن را از خریدار پرسیده و مطابق با نیاز خریدار، محصول مناسب را ارائه نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما