بریکت سرد آهن اسفنجی (cbsi)

بریکت سرد آهن اسفنجی (cbsi) یکی از بهترین گزینه ها جهت جایگزینی یا ضایعات آهن و کاهش هزینه های تولید است. بریکت سرد آهن اسفنجی که در کارخانه های تولیدی نظیر نائین اصفهان تولید می شود مشتریان داخلی همانند آهن اسفنجی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بریکت سرد آهن اسفنجی (cbsi) در خطوط فولادسازی در کوره های القایی و قوس الکتریکی به همراه ضایعات آهن مورد استفاده قرار می گیرد. چندین کارخانه داخلی تولید بریکت آهن اسفنجی در کشورمان فعال هستند. البته علاوه بر بریکت سرد آهن اسفنجی (cbsi) که توسط چند کارخانه از جمله نائین اصفهان تولید می شود، بریکت گرم نیز توسط کارخانه هایی نظیر فولاد صبا خلیج فارس به تولید می رسد. البته تنها بازار فروش بریکت گرم آهن اسفنجی، بازارهای صادراتی است. دلیل این موضوع عدم ناهماهنگی کوره فولادسازان داخلی با این فرآورده است. ولی حجم فروش بریکت سرد آهن اسفنجی (cbsi) در بازار داخلی به کارخانه داران کشورمان قابل توجه است.

تولید بریکت آهن اسفنجی

با ورود تکنولوژی بریکت زنی به حوزه آهن، خوشبختانه امکان حفاظت آهن اسفنجی از اکسید شدن و مقاومت بیشتر در برابر افت درجه فلزی به وجود آمده است. در عین حال با تبدیل آهن اسفنجی به بریکت، احتمال اشتعال آهن اسفنجی در حین حمل ونقل و انبارداری نیز کنترل شده و کاهش یافته است.

خوشبختانه ورود تکنولوژی بریکت زنی به صنعت آهن امکان بازگردانی نرمه آهن اسفنجی به خط تولید و فولادسازی را نیز امکان پذیر نموده است.

کارخانه های فولادسازی می توانند جهت صرفه جویی در هزینه های خود می توانند به جایگزین نمودن بخشی از آهن قراضه شارژ کوره با آهن اسفنجی یا بریکت اقدام نمایند.

جهت خرید آهن اسفنجی و بریکت به طور مستقیم از کارخانه های تولید حتی در صورت پایین بودن حجم خریدتان، می توانید سفارش خریدتان را به اطلاع مدیریت بازرگانی شرکت اعلام نمایید تا در کمرین زمان ممکن به اتخاذ تصمیم در خصوص خرید شما بپردازیم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما