آخرین تغییرات قیمت شمش فولاد خوزستان امروز

آخرین تغییرات قیمت شمش فولاد خوزستان امروز در بازار آزاد و در بورس را متاثر از نوسان قیمت بیلت تانگشان و تیانجین و تغییر قیمت نرخ ارز دلار، مورد بررسی قرار میدهیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت شمش فولاد خوزستان که شمش فولاد صادراتی ایران استف متاثر از قیمت جهانی شمش فولاد و قیمت بیلت در تانگشان چین و تیانجین که دو شهر مهم چین در صنعت فولاد هستند، می باشد. همانطور که می دانید شمش فولاد ایران از محصولات فولادی صادراتی است که از کشورمان به دیگر نقاط جهان ارسال می گردد. کشور چین به دلیل حجم بالای تولید فولاد بسیار تاثیر گذار بر قیمت جهانی فولاد است. به همین دلیل اغلب نوسان قیمت فولاد در چین می تواند نوسان قیمت فولاد در دیگر کشورهای تولید کننده را باعث شود.

قیمت روز شمش فولاد و بیلت

آخرین تغییرات قیمت بیلت تانگشان و تیانجین را بررسی می کنیم. اخیرا قیمت بیلت در چین یک سقوط قیمت در حدود 8 درصد را در روز دوشنبه آخرین هفته نوامبر 2018 تجربه کرد. و در اولین هفته دسامبر با افزایش و صعود در همین حدود 8 درصد، کاهش قیمت را جبران نمود. هم اکنون قیمت شمش فولاد در بازار جهانی روند صعودی دارد. البته در دو شهر کلیدی تیانجین و تانگشان نزول قیمت -%2 را دیروز در تاریخ 4 دسامبر 2018 مشاهده کردیم.

قیمت شمش فولاد در بازار ایران نیز همزمان با افت قیمت جهانی فولاد و همچنین کاهش نرخ ارز دلار در کشورمان روند نزولی را پیمود. هم اکنون نیز چند روزی است که با ثبات قیمت در بورس فولاد و با کاهش قیمت در بازار آزاد مورد عرضه قرار می گیرد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما