قیمت سنگ اهن در بندرعباس

قیمت سنگ اهن در بندرعباس متاثر از تغییرات روزانه سنگ اهن در بازار کشورهای مقصد نظیر چین، نوسان پیدا می کند. تغییر میزان تقاضای فولادسازان چینی برای خرید سنگ آهن عامل محرکی بر نوسان قیمت جهانی سنگ آهن است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت سنگ اهن در بندعباس به دلیل صادرات گسترده آن به چین، با نوسان تقاضای فولادسازان چینی و تغییر قیمت سنگ اهن در چین دچار تغییر می شود. کاهش قیمت در بنادر چین متعاقبا کاهش قیمت سنگ اهن در بندرعباس را سبب می شود. البته تنها مقصد صادراتی سنگ آهن ایران کشور چین نیست. صادرات سنگ آهن از ایران به کشورهای دیگری نظیر عراق، ترکیه، امارات و … نیز انجام می گیرد. ولی چین بزرگترین مقصد صادرات از نظر حجم خرید سالانه محسوب می شود.

قیمت سنگ آهن fob امروز

در اولین هفته دسامبر 2018 که مصادف با دومین هفته اذر 1397 است، نوسان افزایشی قیمت سنگ اهن کم عیار در بندرعباس مشاهده کردیم. قیمت سنگ اهن در بندرعباس و کنسانتره آهن برای عیار متوسط و کم در حقیقت در این بازه زمانی با افزایش تقاضای فولادسازان چینی برای خرید محصولات عیار پایین، روند صعودی را پیمود. بعبارتی می وانیم اینگونه تحلیل کنیم که مارجین فولادسازان چینی کاهش داشته و به حدود 62 دلار رسیده است، این موضوع آزادی عمل فولادسازان در انتخاب سنگ آهن پرعیار را محدود کرده و سبب افزایش تقاضا برای محصولات کم عیار شده است. به همین دلیل شاهد رشد هفتگی قیمت سنگ اهن در بندرعباس برای عیار کم و متوسط بوده ایم.

شرکت تولیدی و بازرگانی آهن و فولادسیمرغ آماده تحویل سنگ آهن، گندله آهن، آهن اسفنجی و کنسانتره آهن fob بنادر چابهار و بندرعباس می باشد. جهت صحبت و ارائه درخواست خرید خود می توانید از راه های ارتباطی زیر جه برقراری تماس اقدام بفرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما