قیمت کلوخه آهن

قیمت کلوخه آهن بر اساس نوع کانی آن یعنی هماتیت یا مگنتیت بودن همچنین درصد عیار آهن کلوخه تعیین می گردد. البته هزینه های گمرکی و حمل و نقل نیز در صورت خرید جهت صادرات سنگ آهن نیز باید برآورد شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت کلوخه آهن برای دو نوع مگنتیت و هماتیت متفاوت است. کلوخه آهن مگنتیت دارای ارزش دلاری بالاتری نسبت به نوع هماتیت است. دلیل این موضوع گرمازا بودن واکنش تبدیل مگنتیت به هماتیت و سپس احیای اکسید آهن است. بنابراین نیاز است در اعلام قیمت کلوخه آهن نوع کانی در کنار قیمت گزارش شود.

قیمت سنگ آهن دانه بندی

موضوع دوم مربوط به عیار کلوخه آهن است. قیمت کلوخه آهن برای عیار بالاتر قطعا بیش از کلوخه با درصد آهن کمتر است. عیار کلوخه آهن اغلب در محدوده 54 الی 62 درصد قرار می گیرد. هرچه عدد این کمیت بالاتر باشد به معنی بالاتر بودن درصد آهن و لذا ارزشمندتر بودن آن است. البته همانطور که در پاراگراف قبل اشاره کردیم نوع اکسید آهن (به معنی نوع کانی) نیز موثر در تعیین ارزش و قیمت کلوخه آهن می باشد.

همانطور که مشاهده می کنید نیاز است در حین ارائه قیمت کلوخه آهن، جزئیات و آنالیز محصول به همراه قیمت مورد اشاره قرار بگیرد. عیار کلوخه درخواستی شما موضوعی است که فروشنده قبل از اعلام قیمت، مورد پرسش قرار داده و طبق آن اقدام به تعیین و اعلام قیمت می نماید.

صادرات سنگ آهن

چنانچه خریدار کلوخه سنگ آهن قصد صادرا آن را داشته باشد، نیاز است در کنار قیمت ex-work قیمت نهایی محصول تحویل fob یکی از بنادر کشور مبداء و یا cfr کشور مقصد نیز بررسی و اعلام گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما