فروش کلوخه سنگ آهن

فروش کلوخه سنگ آهن به عنوان ماده معدنی شارژ کوره های بلند و کنورتور در دو نوع هماتیت و مگنتیت انجام می گیرد. البته سنگ آهن ریز نیز داریم که از دسته سنگ آهن دانه بندی شده برای ذوب مورد عرضه قرار می گیرد.

فروش کلوخه سنگ آهن همانطور که بیان کردیم به عنوان ماده معدنی جهت استفاده در فرآیند ذوب کوره بلند و کنورتور انجام می گیرد. همانطور که می دانید سنگ آهن دانه بندی شده در مجموع دارای دو دسته از نظر سایز دانه های سنگ است.

  • سنگ آهن کلوخه
  • سنگ آهن دانه بندی شده ریز

فروش سنگ آهن دانه بندی شده با سایز دانه های در محدوده صفر الی ده میلی متر به عنوان سنگ اهن دانه بندی شده ریز انجام می گیرد. هم چنین سنگ اهن دانه بندی شده با ابعاد 10 الی 30 میلی متر به عنوان کلوخه آهن به فروش می رسد.

فروش کلوخه سنگ آهن 62 درصد

در فروش کلوخه سنگ آهن یکی از مهمترین مواردی که مورد توجه قرار می گیرد مربوط به درصد آهن کلوخه است. این موضوع تحت عنوان عیار سنگ آهن مطرح می شود. درصد آهن کلوخه آهن اغلب در محدوده 52 الی 63 درصد قرار می گیرد. در خصوص سنگ آهن دانه بندی شده نیز درصد خلوص در همین محدوده قرار می گیرد. این پارامتر بسیار مهم بوده و در تعیین قیمت فروش کلوخه آهن بسیار مهم است.

فروش کلوخه سنگ آهن مگنتیت

نوع کانی فاکتور مهم دیگری است که در فروش سنگ آهن دانه بندی شده چه از نوع کلوخه و جه از نوع ریز، مورد توجه قرار می گیرد. مهمترین انواع کانی مورد استفاده برای فولادسازی، مگنتیت و هماتیت است. قیمت کلوخه سنگ آهن و همچنین قیمت سنگ اهن دانه بندی شده ریز برای هر دو نوع یعنی هم مگنیت و هم هماتیت در فروش جهانی سنگ آهن لیست می شود.

جهت دریافت قیمت روز سنگ آهن در انواع دانه بندی شده، کنسانتره آهن و همچنین گندله سنگ آهن می توانید از مسیرهای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما