قیمت فروش شلاکه آهن فولاد مبارکه اصفهان

فروش شلاکه آهن فولاد مبارکه اصفهان با عیار 97.6 درصد Fe توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ در تناژ 500 تن در هر هفته انجام می گیرد. قیمت شلاکه آهن خوشبختانه نسبت به عیار و درصد خلوص محصول بسیار مناسب است.

فروش شلاکه و خرسک از ضایعات بخش ذوب در زنجیره فولادسازی به شمار می آیند، توسط کارخانه های فولادسازی انجام می گیرد. قیمت شلاکه آهن و همچنین قیمت خرسک با در نظر گرفتن چندین فاکتور و پارامتر بین خریدار و فروشنده توافق می شود. یکی از مهمترین این فاکتور ها درصد خلوص آهن موجود در این محصولات است.

قیمت شلاکه آهن 97.6 درصد

در اغلب موارد درصد خلوص اهن در شلاکه بیش از نود درصد است. با این حال ممکن است تفاوت در درصد و خلوص آهن بین محموله های مختلف وجود داشته اشد. بالتبع هرچه میزان خلوص آهن در شلاکه بیشتر باشد قطعا این محصول دارای ارزش دلاری بالاتری خواهد بود.
خرید شلاکه آهن با عیار 97.6 درصد را می توانید ماهانه در حدود 100 تن در هر هفته از شرکت آهن و فولاد سیمرغ داشته باشید.

فروش شلاکه آهن بال میل شده

موضوع و فاکتور دیگری که همواره در بررسی کیفیت و اعلام قیمت برای شلاکه دپو شده مورد توجه قرار می گیرد، موضوع تمیز بودن یا نبودن آن است. شلاکه مورد عرضه توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ در دو نوع بال میل شده میز و بال میل نشده عرضه می شود. قطعا تفاوت قیمت در این دو کیفیت وجود دارد. خریدار شلاکه آهن می تواند با توجه به شرایط و امکاناتی که برای تمیز نمودن شلاکه آهن دارد، کیفیت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نماید.

عکس شلاکه آهن موجود به همراه آنالیز آن را در زیر قرار می دهیم. می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و اسعلام قیمت روز همچنین اطلاع از شرایط خرید، با ما تماس بگیرید.

فروش شلاکه آهن بال میل شده

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما