قیمت اسلب صادراتی ایران 2019

شاخص قیمت اسلب صادراتی ایران و قیمت بیلت فولاد ایران روند نزولی را این هفته طی نمود. این درحالیست که شاهد رشد شاخص قیمت بیلت صادراتی cis در حدود +5$ بودیم. میزان افت هفتگی قیمت اسلب صادراتی در حدود -7.5% و برای بیلت فولاد در حدود -5.7% بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مهمترین دلایل افت قیمت اسلب و قیمت بیلت فولادی را در زیر به طور مختصر اشاره می کنیم. سه دلیل در این خصوص مطرح می شود.

قیمت شمش آهن بندر

یکی از مهمترین دلایل کاهش شاخص قیمت اسلب صادراتی ایران و قیمت بیلت فولادی fob ایران، افزایش هزینه  های کشتیرانی است. هزینه کشتیرانی بین المللی از بنادر ایران به دلیل تحریم های اعمال شده از سوی آمریکا افزایش داشته و این موجب کاهش قیمت فولاد ایران تحویل fob بنادر کشورمان شده است.

موضوع دوم که مربوط به همین موضوع تحریم آمریکا علیه ایران است، حضور کشتی های آمریکا در خلیج فارس و جلوگیری از همکاری کشتی های خارجی با ایران است. قبلا کشتی های خارجی با خاموش کردن جی پی اس به بنادر ایران وارد می شدند ولی هم اکنون این امکان وجود ندارد. طبق گزارشی که منشتر محموله هشتاد هزار تنی دپو شده در بندرعباس است که متعلق به یک مشتری است و منتظر کشتی خارجی جهت انتقال محموله می باشد.

صادرات فولاد ایران

صادرات فولاد ایران توسط چندین شرکت انجام می گیرد. متاسفانه عدم مدیریت صحیح و رقابت غیر صحیح صادرکنندگان که قصد ورود به بازارهای هدف داخلی کشورمان در صادرات محصولات فولادی به نفع خریداران یکدیگر را دارند، تاثیر منفی بر سود خالص صادرکنندگان و فولادسازان خارجی می شود. مدیریت این موضوع امری ضروری به نظر می رسد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما