قیمت خرید و فروش کنسانتره سنگ آهن جهت صادرات

قیمت فروش کنسانتره سنگ آهن با fe total پایه 68.14% برگشتی 65 درصد، feo پایه 26.98% برگشتی 25، fe2o3 پایه 67.28% برگشتی 65 درصد تحویل fob بندرعباس برای صادرات کنسانتره سنگ آهن توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ اعلام شد. تناژ خرید و فروش کنسانتره آهن مورد عرضه 200 هزار تن در بندرعباس است.

قیمت فروش کنسانتره سنگ آهن طبق آنالیز کنسانتره سنگ آهن تعیین و اعلام می گردد. در برآورد و تخمین قیمت کنسانتره سنگ آهن علاوه بر آنالیز آن که درصد خلوص آهن آن، درصد ناخالصی های موجود در آن، دانه بندی و سایز دانه های آن و … را مشخص می کند، باید به دیگر پارامترهای فروش کنسانتره سنگ آهن نیز توجه داشته باشیم. توضیح زیر می تواند دید و درک بهتری را در خصوص این مطلب بدهد.

صادرات کنسانتره سنگ آهن

صادرات کنسانتره سنگ آهن مستلزم صرف هزینه های جانبی تا انتقال بار از مبداء تا مقصد است. در فروش کنسانره آهن صادراتی، اغلب صادرکنندگان به دلیل عدم آشنایی قوانین کشور مبداء در انجام امور گمرکی، قرارداد با شرکت های حمل و نقل و بیمه و …، نمی توانند فعالیت های مربوط به صادرات را انجام دهند. مگر اینکه نماینده ای از کشور مبداء داشته باشند. در این صورت چه کاری می توان انجام داد؟

قیمت فروش کنسانتره آهن صادراتی

این موضوع سبب می شود که خریدار کنسانتره سنگ آهن و یا دیگر محصولات صادراتی، همواره از صادرکننده درخواست انجام این فعالیت ها را نمایند. در استعلام قیمت فروش کنسانتره سنگ آهن نیز اغلب می خواهند قیمت سنگ آهن fob و یا cfr را دریافت نمایند. در این صورت صادرکننده کنسانتره سنگ آهن نیاز است در برآورد قیمت فروش کنسانتره سنگ آهن علاوه بر قیمت Ex-work که بیانگر ارزش خود محصول است، هزینه های جانبی صادرات کنسانتره آهن را نیز در نظر بگیرد. هزینه های نظیر عوارض صادرات، هزینه های گمرکی، هزینه های بارگیری و تخلیه، حمل و نقل، بیمه و …. به این صورت قیمت فروش کنسانتره سنگ آهن در صادرات آن تعیین می شود.

خرید و فروش کنسانتره سنگ آهن

شرکت آهن و فولاد سیمرغ آماده تحویل 200 هزار تن کنسانتره سنگ آهن تحویل بندرعباس است. قیمت هم برای خرید و فروش کنسانتره سنگ آهن جهت صادرات به صورت fob تخمین زده شده است و هم کف محل دپو در بندرعباس برآورد شده است. جهت مذاکره در خصوص این محصول نیاز است به طور مستقیم با مدیر بازرگانی شرکت خانم مهندس نعمت زاده در ارتباط باشید. راه های ارتباطی در انتهای اطلاعیه ثبت شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما