فروش گندله سنگ آهن 35 هزار تن

فروش گندله سنگ آهن با ظرفیت 35 هزار تن و خلوص آهن 65 درصد و Feo ماکزیمم یک درصد طبق جدول آنالیز زیر، تحویل fob بندرعباس یا cfr چین را شرکت آهن و فولاد سیمرغ انجام می دهد. پیشنهاد عقد قرارداد طولانی مدت تحت شرایط خاص که در جلسه مذاکره خرید اول و وابسته به شرایط زمانی اعلام خواهد شد، قابل بررسی است.

فروش گندله سنگ آهن با توجه به کمبود عرضه سنگ آهن و گندله در بازار بین المللی در اثر وقوع حوادث اخیر که مهمترین آن فرو ریختن سد باطله غول واله برزیل بود، رونق یافته است. رونق صادرات گندله آهن بسیار بالاست، ولی تمامی صادرکنندگان عزیز همزمان با پاسخگویی به مشتریان خارجی خود نیاز است اولویت در فروش گندله سنگ آهن را بازار داخلی دانسته و در صورت عدم درخواست خرید داخلی، صادرات گندله آهن را انجام دهند. در حقیقت حمایت از فولادسازان داخلی جهت کمک به اشتغال و تولید داخل اولویت مهم است. توجه به این موضوع مهم سبب می شود که پیش فروش محصول با عقد قرارداد طولانی مدت که از سوی خریداران خاری پیشنهاد می شود، نیازمند بررسی های بیشتر و پذیرش طبق شرایطی خاص باشد.

البته باید با عملکرد هوشمندانه و مدیریت صحیح باید بتوانیم علاوه بر تامین بازار داخلی بازار صادراتی صنع فولاد ایران را نیز با پاسخگویی و تامین صحیح نیاز مشتریان صادراتیمان حفظ نماییم.

خرید گندله آهن با عیار 65%

آنالیز گندله سنگ آهن شرکت آهن و فولاد سیمرغ که آماده عرضه است را در جدول زیر مشاهده می کنید. همانطور که در ابتدا نیز اعلام نمودیم ظرفیت تامین سی و پنج هزار تن در هر ماه است. کارخانه های فولادسازی داخلی می توانند جهت عقد قرارداد طولانی مدت خرید گندله آهن اقدام نمایند ولی درخواست مشتریان خارجی و صادراتی تحت شرایطی خاص که طی اولین مرحله خرید بررسی خواهد شد را اعلام خواهیم کرد.

Table 1:    Iron ore pellets  
Min 65% T.Fe
Max 1% FeO
Max 5% Al2O3+SiO2
Max 0.01% P
Ave 0.01% S
Max 1% Moisture
Min 270kg/pellet CCS
Min 96% T index
Max 2% A Index
20-24% Prosity
Min 90% Size 6.3 – 16 mm
Max 8% Size +16 mm
Max 2% Size<6.3 mm

فروش آهن اسفنجی و بریکت آهن

فروش آهن اسفنجی dri با عیار 88-92 درصد و آهن متال 93 درصد با درصد کربن 1.5 درصد نیز در تناژ ماهانه 20000 تن توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ عرضه می گردد. بریکت گرمبا دپو 40 هزارتنی نیز آماده عرضه است. بریکت سرد تا تاریخ 15 فروردین به دلیل تکمیل ظرفیت فروش، قابل عرضه نیست. در خصوص عقد قرارداد طولانی مدت برای هرید آهن اسفنجی و بریکت آهن نیز شرایط دقیقا مشابه فروش گندله سنگ آهن می باشد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی لطفا با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما