قیمت آهن قراضه کیلویی چند

آهن قراضه کیلویی چند؟ این سوالی است که با توجه به روند رو به رشد قیمت سنگ آهن در بازارهای جهانی، ذهن بسیاری از فعالان این حوزه را مشغول کرده است. آیا قیمت قراضه آهن نیز تحت تاثیر تشنج اخیر بازار صنعت فولاد قرار گرفته است یا خیر؟

تداوم رشد قیمت سنگ آهن را طی هفته های اخیر داشته ایم. این موضوع بدلیل کاهش عرضه این محصول و پیش بینی کمبود آن در بازار رخ داد. عامل این اتفاقات، حادثه ای بود که در یکی از بزرگرین شرکت های تولید سنگ آهن جهان یعنی شرکت واله برزیل رخ داد. حادثه شکستن سد باطله معدن شرکت واله برزیل.

تداوم رشد قیمت جهانی سنگ آهن به مرور تاثیر خود را در قیمت قراضه اهن و فولاد گذاشت. افزایش تقاضای قراضه آهن سبب تحریک بازار آن و رشد قیمهایش شد. لذا با افزایش قیمت قراضه آهن و قیمت سنگ آهن، قیمت فولاد نیز تحت تاثیر قرار گرفته و در مسیر صعودی قرار گرفت. هم اکنون فولادسازان در دریافت پاسخ سوال آهن قراضه کیلویی چند، رشد قابل توجه قیمت این محصول را به خوبی احساس می کنند.

قیمت جهانی قراضه آهن

انتظار جهش قیمت قراضه آهن در بازار جهانی وجود دارد. دلیل این مسئله افزایش تعرفه واردات فولاد به آمریکا تا 25 درصد و برنامه افزایش تولید فولاد، است. بیش از 67% فولاد در آمریکا در کوره های قوس الکتریکی تولید می شود که مصرف اصلی این کوره ها، ضایعات آهن است. در حال حاضر آمریکا حدود 78 میلیون تن فولاد در سال تولید می کند که 67 درصد آن به شیوه قوس الکتریکی بوده لذا حدود 56.7 میلیون تن در سال مصرف قراضه آهن دارد.

آمریکا در کنار اتحادیه اروپا یکی از عمده صادرکنندگان قراضه آهن در جهان است. صادرات سالانه آهن قراضه از آمریکا بیش از 13.8 میلیون تن است. برنامه افزایش تولید فولاد کاهش صادرات قراضه آهن و کمبود عرضه آن در بازار را در پی خواهد داشت. این موضوع می تواند عامل محرک و جهش قیمت جهانی قراضه آهن باشد.

قیمت روز قراضه آهن کیلویی چند؟

آخرین قیمت قراضه آهن اتحایده اروپا تحویل cfr ترکیه حدود 317.4 دلار به ازای هر تن در تاریخ هشتم مارس 2019 اعلام شده است. آخرین تغییر قیمت قراضه آهن حدود +4.7 درصد در شاخص جهانی قیمت کمودیتی ها ذکر شده است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما