فروش نرمه آهن اسفنجی

فروش نرمه آهن اسفنجی در تناژ بیست هزار تن ماهانه آماده عرضه است. آنالیز در زیر ارائه شده است. یکی از اهداف فروش نرمه آهن اسفنجی استفاده آن در تولید بریکت نرمه اسفنجی انجام می گیرد. با ایجاد بریکت نرمه اسفنجی، نرمه آهن اسفنجی مجدد به چرخه فولادسازی باز می گردد.

فروش نرمه آهن اسفنجی با هدف بازگرداندن آن به چرخه فولادسازی و یا استفاده در دیگر صنایع، انجام می گیرد. همانطور که در ابتدای متن اشاره کردیم، یکی از مهمترین شیوه های به کارگیری نرمه آهن اسفنجی، و جلوگیری از اتلاف آن و بازگردانی به چرخه فولادسازی، تبدیل آن به بریکت است. نرمه آهن اسفنجی بعد از جدایش از آهن اسفنجی در مرحله سرند، می تواند جمع آوری شده و به خط بریکت زنی ارسال شود. با تبدیل نرمه آهن اسفنجی به بریکت، قابلیت استفاده آن در خطوط ذوب و فولادسازی ایجاد خواهد شد. البته نرمه آهن اسفنجی موارد استفاده دیگری نیز دارد که در مقاله “نرمه آهن اسفنجی” می توانید مطالعه نمایید.

آنالیز نرمه آهن اسفنجی

آنالیز یک نمونه نرمه آهن اسفنجی را که موجودی شرکت است و آماده عرضه به صورت ماهانه تا تناژ بیست هزار تن وجوددارد را در زیر ارائه مینماییم. همانطور که مشاهده می کنید، عیار نرمه آهن اسفنجی در محدوده 65 درصد قرار دارد.

%Humidity %S % FeO %Fe total
0.22 0.0098 0.47 65.44

 

البته لجن آهن اسفنجی پسماند دیگری است که در کارخانه های تولید آهن اسفنجی بر جای می ماند. این محصول نیز می تواند در بخش های مختتلف مورداستفاده قرار بگیرد. آنالیز این محصول را نیز میتوانید در زیر مشاهده نمایید.

%S %C ناخالصی Fe2O3 FeO %Fe metal %Fe total
0.0193 1.5 1.89 1.69 45.23 34.12 70.36

هر دو محصول آماده عرضه در تناژ حدود 20 هزار تن ماهانه می باشد. جهت ثبت سفارش می توانید از راه های ارتباطی که در زیر اعلام شده است، استفاده نمایید.

نرمی آهن اسفنجی در بازار امروزه طرفداران بسیار زیادی را پیدا کرده است حتماً در بالاتر شما خواندید که چه مواد مختلفی در نرمه آهن اسفنجی وجود دارد این مواد باعث به وجود آمدن کاربردهای مختلف بسیار زیادی برای نرمه آهن اسفنجی بشوند.

شما با خرید نرمه آهن اسفنجی، آهنی درجه یک با کیفیت بسیار بالا و همچنین قیمت بسیار مناسب را در اختیار خواهید‌داشت. پس با استفاده از این محصول شما می توانید یک خرید بسیار عالی را در انتها تجربه فرمایید. علاوه بر این این محصول دارای کیفیت های بسیار متفاوتی برای خریداری می باشد.

فروش نرمه آهن اسفنجی

آهن اسفنجی صادراتی را بطور کامل بشناسید

آهن اسفنجی صادراتی را بطور کامل بشناسید آهن اسفنجی صادراتی را بطور کامل بشناسید! هر یک از مدل های این آهن های اسنفجی در کارخانه جات صنعتی در شرایط خاصی تولید می شوند و به همین دلیل نیز کیفیت آن ها بسیار بالا خواهدبود.

در خرید این آهن های اسفنجی باید به نوع کاربرد و استفاده خود از این محصولات دقت داشته باشید. برای استفاده از نرمه آهن باید آن ها را در کوره های مخصوص قرار دهیم و ذوب کنیم تا آماده برای تولید هر محصولی شوند.

آهن اسفنجی، در این کارخانه جات صنعتی از گندله های آهنی به دست می آید. این آهن اسفنجی با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شود.

در مراحل تهیه و آماده سازی آهن آن را به روش های مختلفی با مواد دیگر ترکیب می کنند. برخی از آهن های اسنفجی به صورت خالص تهیه می شوند و برخی از آن ها ناخالصی هایی مانند نیکل و مس دارند.

در ساخت و آماده سازی این آهن ها کیفیت مراحل تولیدی بسیار اهمیت دارد. به همین خاطر نیز باید در حین خرید به مراحل آماده سازی آهن دقت داشته باشید. برای خرید این محصولات صنعتی باید به مرکز معتبر ارائه دهنده آن ها نیز دقت کنید و سابقه کار این مراکز را نیز ارزیابی‌ کنید.

در خرید آهن به مصارف خود نیز دقت داشته‌باشید. بر اساس نوع استفاده خود از این آهن های اسفنجی یک مدل از آن ها را تهیه و خریداری کنید.

سه مورد از کاربردهای آهن اسفنجی

سه مورد از کاربردهای آهن اسفنجی سه مورد از کاربردهای آهن اسفنجی را در این بخش مشاهده می کنید، از این آهن های اسنفجی در ساخت صنایع فولادی استفاده می‌کنند.

  1. یکی از مهم ترین کاربرد های این محصولات درجه یک، ساخت و تولید و آماده سازی انواع میلگرد مخصوص به ساختمان با آن ها است.
  2. این مدل آهن های اسفنجی را در ساخت و تولید برخی لوازم خانگی نیز به کار می‌برند.
  3. ورقه های آهنی مخصوص به صنایع ساختمانی را نیز با استفاده از این آهن های اسفنجی تولید می‌کنند.

آهن اسفنجی یکی از مواد اولیه مهم برای ساخت و تولید انواع اقلام صنعتی می باشد و به همین خاطر نیز وجود این ماده برای ساخت هر محصولی بسیار ضروری است. برخی از مدل های آهن اسفنجی را از ضایعات و آهن های کهنه به دست می‌آورند.

استفاده از این آهن ها برای حفظ محیط زیست بسیار اهمیت دارد و به همین خاطر نیز توصیه می‌شود، ابتدا از مواد موجود در طبیعت برای صنایع فولاد و آهن استفاده‌کنید. همچنین برخی از این مواد اولیه را از طبیعت به دست می آورند و سنگ های آهن موجود در معادن را برای آن ها استخراج می‌کنند.

منظور از نرمه آهن اسفنجی چیست؟

منظور از نرمه آهن اسفنجی چیست؟ شاید برای خیلی ها سوال شده باشد که منظور از نرمه آهن اسفنجی چیست؟ در واقع نرمه آهن اسفنجی نوعی آهن تقویت شده و احیا شده است که به دست می آید و کارایی بسیار زیادی نیز دارد. این سنگ را با ذوب اکسیژن از آن به دست می آورند. هر یک از مدل های آهن اسنفجی استحکام به خصوصی دارند. این کارخانه ارائه دهنده بهترین مدل های آهن اسفنجی است. کاربردهای آهن اسفنجی در صنعت همیشه مورد توجه بوده اند و به همین خاطر نیز تولید این محصولات صنعتی بسیار اهمیت دارد.

دقت داشته باشید که نرمه آهن اسفنجی به دلیل شکل متخلخل و کروی ای که دارد به این نام شناخته می شود. این نام را به دلیل شکل ظاهری آهن های اسفنجی بر روی آن ها گذاشته اند. این روز ها در بازار های بین المللی نیز به میزان بالایی این محصولات تولید ایران ارائه می شوند و هر یک مشتریان خاص خود را دارند. این آهن های اسفنجی در کوره های مخصوص صنعتی در حدود 50 درصد جایگزین آهن قراضه می شوند و بخشی از آهن مورد نیاز صنایع را تامین می کنند. این آهن ها را به خوبی احیا کرده اند و به همین دلیل نیز کیفیت آن ها مورد تایید می باشد.

قیمت هر تن نرمه آهن اسفنجی

قیمت هر تن نرمه آهن اسفنجی قیمت هر تن نرمه آهن اسفنجی را در این بخش بررسی می کنیم. هزینه پرداختی انواع آهن های اسفنجی بر اساس وزن هر یک از آن ها تعیین می شود. این آهن ها را در صنعت ریخته گری صنایع فولادی به کار می برند و از این رو کارایی آن ها بسیار مهم است. به همین خاطر تولید این محصولات هر روز بیش تر می شود. در کشور ما میزان آهن تولید شده بسیار بالا است و گاه مازاد بر مصرف داخلی می شود. از این رو بخشی از این محصولات را به عنوان آهن اسفنجی صادراتی به کشور های خارجی ارائه می دهند.

شما می توانید قیمت این محصولات را به سادگی به دست آورید و از این هزینه های پرداختی مطلع شوید. قیمت نرمه آهن اسفنجی را در خرید عمده با تخفیف های بسیار بالایی همراه می کنند و به همین خاطر نیز خرید و فروش این محصولات در سال های اخیر بیش تر به صورت عمده انجام می شود. در حین خرید هر یک از این کالای های درجه یک و با کیفیت، باید به جنس هر یک از آن ها دقت داشته باشید و بر این اساس خرید خود را انجام دهید.

بی شک این آهن های نرمه اسفنجی کیفیت بسیار بالایی دارند و با خرید هر یک از آن ها کیفیت تولیدات شما افزایش می یابد. شما می توانید به صورت اینترنتی به این مرکز پخش و فروش ارتباط برقرار کنید و خرید خود را از این محصولات درجه یک صنعتی انجام دهید. در حین خرید باید به آرم و نشان های استاندارد درج شده بر روی محصولات دقت کافی داشته باشید. برای خرید روش های بسیار زیادی پیش روی شما قرار دارد. هر یک از این محصولات درجه یک در ایران به صورت غیر حضوری خرید و فروش می شوند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما