فروش نرمه آهن اسفنجی به کارخانه تولید بریکت

فروش نرمه آهن اسفنجی که به عنوان ضایعات در واحدهای احیاء مستقیم باقی می ماند به کارخانه های بریکت زنی جهت تولید بریکت نرمه آهن اسفنجی انجام می شود. البته نرمه آهن اسفنجی بازار هدف دیگری نیز دارد. از جمله کارخانه های تولید لنت ترمز.

ورود تکنولوژی بریکت زنی به صنعت فولاد بر رونق فروش نرمه آهن اسفنجی افزوده است. نرمه آهن اسفنجی باقی مانده آهن اسفنجی در زیر سرندهاست که به دلیل عیار بالای آهن احیاء شده در آن ارزش بالایی دارد. همچنین به دلیل اعمال چندین مرحله فرآوری تا مرحله تولید آهن اسفنجی، هدر رفت آن سبب اتلاف انرژی و سرمایه ی زیادی می شد. خوشبختانه امکان بازیافت این محصول در زنجیره فولادسازی که از طریق فرآیند بریکت زنی ممکن شده است، توانسته صرفه جویی قابل توجهی را برای زنجیره فولادسازی به ارمغان بیاورد.

بریکت نرمه آهن اسفنجی یا بریکت سرد

بنابراین یکی از مهمرین محصولاتی که می توانیم از نرمه آهن اسفنجی فرآوری و تهیه نماییم، بریکت آهن اسفنجی است. بریکت آهن اسفنجی همانند خود آهن اسفنجی قابلیت استفاده به عنوان ذوب در کوره های القایی و قوس الکتریکی را دارد. حتی در مواردی که می توانیم امکان استفاده نسبت بیشتر با قراضه در صورت استفاده از بریکت آهن را بیان کنیم، ترجیح فولادسازان به استفاده از این محصول نسبت به خود آهن اسفنجی بالاتر است.

فروش نرمه آهن اسفنجی برای تولید لنت ترمز خودرو

البته تنها بازار مصرف و هدف در فروش نرمه آهن اسفنجی واحدهای بریکت زنی نیستند. صنایع دیگری نیز وجود دارند که مشتری نرمه آهن اسفنجی می باشند. همانطور که در عنوان این بخش مطالعه می کنید، صنعت خودروسازی یکی از این موارد است.

لنت ترمز خودرو دارای انواع مختلفی است که لنت متالیک و نیمه متالیک از جمله آنهاست. در تولید این نوع لنت ترمز از پودر فلزاتی نظیر آهن استفاده می شود. لذا سفارش خرید نرمه آهن اسفنجی از سوی کارخانه های تولید لنت ترمز نیز به دست ما می رسد.

فروش لجن آهن اسفنجی

علاوه بر نرمه آهن اسفنجی، محصول دیگری که ضایعات خطوط احیاء مستقیم است، لجن آهن اسفنجی می باشد. قیمت لجن آهن اسفنجی و موارد استفاده از آن را در مقالات پیش بیان کرده ایم. چنانچه قصد مطالعه در خصوص این محصول را دارید لطفا مقاله “قیمت فروش لجن آهن اسفنجی” را مطالعه نمایید. در زیر محصولات نرمه آهن اسفنجی و لجن آهن اسفنجی شرکت آهن و فولاد سیمرغ را مشاهده می نمایید:

فروش نرمه آهن اسفنجی به کارخانه تولید بریکت

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما