قیمت بریکت آهن اسفنجی سرد عیار 90%

قیمت بریکت آهن اسفنجی سرد بر اساس Fe total و Fe metal محصول تعیین می گردد. درصد هر کدام از این کمیت ها تعیین کننده گرید بریکت آهن اسفنجی است. هم اکنون دو گرید یک و دو با درصد Fe total و Fe metal به ترتیب 88-90 و 78-80 درصد برای گرید یک و 86 درصد و 70-72 درصد برای گرید دو آماده فروش توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ است.

قیمت بریکت آهن اسفنجی سرد همانطور که بیان کردیم بسته به عیار و درصد متالیزاسیون محصول تعیین می گردد. بریکت سرد آهن اسفنجی از آهن اسفنجی زیر سرندی به دست می آید. عیار محصول ورودی یعنی نرمه اهن اسفنجی بر روی عیار و درصد خلوص بریکت سرد اهن اسفنجی حاصل مهمرین تاثیر را دارد. عیار بالاتر منجر به تولید بریکت سرد اهن اسفنجی با عیار بالا و لذا ارزش دلاری بالاتری خواهد شد.

فروش بریکت اهن اسفنجی شرکت آهن و فولاد سیمرغ

هم اکنون گریدهایی از اهن اسفنجی که آماده فروش توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ است، دارای عیار های حدود 90 و عیار 86 درصد است. بریکت آهن اسفنجی با عیار 90 درصد به عنوان بریکت آهن درجه یک مورد عرضه قرار می گیرد. و بریکت آهن با عیار 86 درصد آهن، به عنوان محصول درجه دو عرضه می شود.

آنالیز بریکت سرد آهن اسفنجی

این محصولات تنها از نظر درصد Fe total نسبت به هم تفاوت ندارند بلکه از نظر درصد مالیزاسیون که فاکتور بسیار مهمی اس نیز متفاوت هستند. البته علاوه بر این دو پارامتر ذکر شده باید به دیگر عوامل نیز توجه کنیم. از جمله مواردی که در خرید بریکت سرد آهن اسفنجی علاوه بر پارامرهای Fe total و Fe metal مورد ارزیابی قرار می گیرد عبارتند از:

  • دانسیته بریکت آهن
  • سایز دانه های بریکت آهن
  • درصد عناصر آلیاژی موجود در محصول
  • درصد ناخالصی ها در بریکت آهن اسفنجی

تمامی این کمیت ها در برگ آنالیز بریکت آهن اسفنجی درج می گردد. در حین مذاکره در خصوص خرید و فروش بریکت اهن اسفنجی، برگ آنالیز محصول توسط فروشنده بریکت آهن عرضه شده و به تایید خریدار می رسد. برای استعلام قیمت آهن اسفنجی، موجودی، دریافت آنالیز محصولات موجود و ثبت سفارش می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما