فروش پوسته اکسید آهن

فروش پوسته اکسید آهن باتوجه به قابلیت بازگردانی آن به خط فولادسازی از طریق کوره بلند همچنین ماده اولیه واحدهای تولید فروسیلیس، پس ازجدا شدن از شمش حین نورد داغ توسط کارخانجات تولید مقاطع فولادی انجام می گیرد.

فروش پوسته اکسید آهن که جزء ضایعات خطوط نورد داغ است، با هدف بازگردانی آن به زنجیره فولاد سازی که از طریق استفاده مجدد در کوره بلند امکان پذیر است، انجام می گیرد. البته تنها هدف فروش پوسته اکسید آهن، استفاده از آن در ذوب نیست. بلکه با توجه به کاربرد آن در تولید فرو سیلیس، فروش آن به کارخانه های تولید کننده فروسیلیس نیز انجام می گیرد.

فروش پوسته اکسیدی نورد احیا شده فروش پوسته اکسید آهن به دو شکل انجام می شود. به صورت احیاء شده و بدون احیاء. پوسته اکسید آهن بدون احیاء اغلب دارای عیار در محدوده 74 الی 75 درصد قرار دارد. و پوسته اکسید آهن احیا شده که آماده فروش توسط شرکت آهن و فولاد سیمرغ است، دارای عیار حدود 94 درصد می باشد. آنالیز شیمیایی این محصول را در زیر می توانید مشاهده نمایید.

محصول آنالیز
پوسته اکسیدی نورد احیا شده Fe Total Si Mn S c
94.48 1.18 0.49 0.125 0.18

همچنین آنالیز شیمیایی پوسته اکسید آهن بدون احیاء که دارای عیار 73.5 درصد است را نیز می توانید در زیر مشاهده کنید.

FeO TiO2 S P Na2O MnO MgO K2O FeT CaO Al2O3 SiO2 Element
% % % % % % % % % % % % Unit
>31 0.01 d> 0.031 0.09 0.67 0.03 0.01 73.51 0.35 0.11 1.05 H

فروش پوسته شمش فروش پوسته اکسیدی شمش و تختال وابسته به درخواست خریدار می تواند به شکل گرید بندی شده بعد از سرند و الک شدن، انجام گیرد. در این صورت دانه بندی مشخصی برای پوسته اکسید تعیین می شود. به عنوان مثال پوسته اکسید با مش بندی 100 الی 200 میلی متر و …. این مش بندی و سایز بندی دقیقا بر اساس تقاضای خریدار انجام می گیرد. قطعا قیمت پوسته اکسید آهن مش بندی شده متفاوت از نوع مخلوط و بدودن فرآوری آن خواهد بود. نمونه پوسته اکسید مش بندی شده را با آنالیز مربوطه می توانید در زیر مشاهده کنید.

قیمت پوسته اکسید پولکی پوسته اکسید با سایز درشت که نمونه آن را در تصویر زیر مشاهده می کنید نیز اغلب از سطح شمش جدا شده و در فرآیند الک کردن بعد از جمع آوری پوسته، به فروش می رسد. مهمترین مزیتی که می توانیم برای پوسته اکسید آهن با سایز بندی درشت تر و پولکی اعلام کنیم، درصد خلوص به نسبت بهتر آن و البته درصد رطوبت پایین تر محصول می باشد.

برای ثبت سفارش خرید نیز می توانید از راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

آهن از لوازمی است که سالم و ضایع شده آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و کاربردهای فراوان و نامحدودی دارد و توسط کارخانجات زیادی تولید و خرید و فروش می شود. از این روی دست اندر کاران خرید و فروش پوسته اکسید آهن می توانند به راحتی و بدون صرف زمان و هزینه زیاد اقدام به راه اندازی سایت یا صفحات اینستاگرام نموده و شروع به فروش این محصول کرده و رونق فراوانی به کسب و کار خود بخشند.

شرکت ما به عنوان یک مجموعه اقتصادی فعال به عرضه و فروش پوسته اکسید آهن در فضای مجازی می پردازد. در صورتی که قصد دارید به تهیه پوسته اکسید آهن از طریق ما اقدام کنید با ما تماس بگیرید.

فروش پوسته اکسید آهن

با پوسته اکسید آهن بیشتر آشنا شوید

با پوسته اکسید آهن بیشتر آشنا شوید می توان گفت پوسته اکسید آهن نوعی ترکیب حاوی آهن است که فواید و کاربردهای فراوانی دارد و نوعی ضایعات آهنی به شمار می آید. چون این ماده در اثر فرآیند های صورت گرفته بر قطعات فولادی و دیگر مواد خود به خود به وجود می آید و به صورت پوسته جدا می شود و به جای آنکه دور ریخته شود از آن استفاده های بسیاری می گردد و این خود نوعی صرفه جویی و از طرف کمک به اقتصاد و سرمایه ملی است و همچنین چون استفاده از آن سلامت محیط زیست را حفظ می کند کاری مفید و به صرفه می باشد.

پوسته اکسید آهن در کور های بلند و الکتریکی تحت شرایط و امکانات خاص تولید می شود. در هنگام تولید موادی چون شمش های فولادی که تحت حرارت بالا قرار دارد مقدار بسیار کمی از این فولاد به اصطلاح به صورت پوسته می شود و این همان پوسته اکسید آهن است. این پوسته معمولا به رنگ خاکستری متمایل به آبی است و این پوسته بسیار نازک است و ضخامتی ندارد.

می توان گفت این ماده به خودی خود و از دیگر مواد حاصل می آید. پوسته اکسید آهن از نورد و همچنین تکه های فولادی و تحت فشار و حرارت فراوان و در دستگاهای بزرگ و مجهز حاصل می شود و تحت روشهای مختلف و شرایط ویژه و به کمک عواملی مانند زغال سنگ و گرافیت بازیافت و تولید می شود و برای به دست آوردن پودر های آهنی و ترکیبات آهنی ماده ای بسیار مفبد و لازم است.

البته به نظر می رسد مطالب زیادی برای یادگیری پیرامون اکسید آهن وجود دارد که ممکن است از حوصله این نوشتار و حیطه توانمندی و دانش نگارنده آن تا حد زیادی خارج باشد. بر این اساس اگر خواهان کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در این زمینه هستید شاید بهتر باشد تحقیقات عمیق تری نموده و به یافته های سهل الوصول و در دسترس موجود در فضای مجازی اکتفا نکنید.

آیا می دانید کاربرد پوسته اکسید آهن چیست؟

آیا می دانید کاربرد پوسته اکسید آهن چیست؟ پوسته اکسید آهن یکی از هزاران ضایعات آهنی است که کاربرد و استفاده زیادی دارد. گفته می شود کارخانه های ساخت فولاد و فعال در زمینه آهن در همه شهرها و به خصوص در شهر بزرگ اصفهان از اولین و بزرگترین مشتریان این محصول هستند که به طور مداوم از آن استفاده کرده و خریدار آن می باشند.

استفاده کاربرد پوسته اکسید آهن در صنعت ریخته گری فراوان است که توسط کارخانجات زیادی اغلب برای خرد و آسیاب و ریز کردن ذرات فولادی از آن استفاده می شود و کارخانه های تولید فولاد در این زمینه از کاربران پر و پا قرص آن هستند.

در کارخانه هایی که در زمینه ذوب آهن فعالیت دارند از این ماده نیز بسیار بهره برده می شود و همچنین در صنایعی مانند فولاد سازی پوسته اکسید آهن بازگردانده می شود و این نه تنها از کاربردهای پوسته آهن است بلکه کاری بسیار سودمند برای اقتصاد کشور و نیز محیط زیست می باشد چرا که با این کار انرژی و اقتصاد و سرمایه هدر نمی رود و محیط زیست آلوده نمی شود و به آن آسیبی وارد نمی شود.

البته توضیحاتی که ارائه شد اشاره ای به کاربرد های پوسته اکسید آهن می باشد. اگر قصد دارید به اطلاعات جزئی تر درباره کاربرد این محصول دست یابید شاید بهتر باشد به سراغ متخصصین این حوزه بروید.

نحوه تولید پوسته اکسید آهن

نحوه تولید پوسته اکسید آهن پوسته اسید آهن که حاصل شده از قطعات فولادی است به روشهای مختلف تولید می شود و هر چه در تولید آن آهن بیشتری به کار رفته باشد جنس مرغوب تری خواهد داشت و مسلما این شاخصه در تعیین قیمت آن نیز بسیار موثر خواهد بود.

در اصفهان کارخانجات تولید آهن برند و صاحب نامی وجود دارد که در تولید و ساخت مواد آهنی مختلف و فراوان و قطعات فولادی گوناگون با تجهیزات گران قیمت و مدرن و نیروی انسانی و مهندسان متخصص و باسواد فعالیت دارند و از بسیاری از این مواد تحت گرمای شدی مقداری از این قطعات خرد می شود و به شکل پوسته در می آید و از خط تولید این مواد خارج می شود و از این روی مقدار فراوانی از پوسته اکسید آهن در این کارخانجات فراهم می شود.

این کارخانجات نیز در تولید پوسته آهن از مقدار فراوانی آهن استفاده می کنند زیرا با این کار کیفیت و جنس این محصول بسیار مرغوب می شود و به تبع آن کارآیی این ترکیب آهنی دو چندان می شود و با این روش رضایت مشتریان داخلی و خارجی را فراهم می کنند و به تولید و اقتصاد ملی کشور کمک شایان می نمایند.

به نظر می رسد توضیح دقیق شیوه تولید پوسته اکسید آهن امری است پیچیده و از حوزه این‌ نوشتار خارج است. بر این اساس شاید بهتر باشد برای فهمیدن دقیق این موضوع نظر کارشناسان را جویا شوید.

خرید مستقیم پوسته اکسید آهن

خرید مستقیم پوسته اکسید آهن خرید و فروش آهن و ضایعات آهنی در همه دنیا از کسب و کارهای بسیار سودآور و پر درآمد که افراد زیادی را جذب خود می کند. بر این اساس در ایران و شهرهای مختلف آن نیز کارخانجات و شرکتهای زیادی وجود دارد که در زمینه خرید و فروش پوسته اکسید آهن فعالیت دارند و به دلیل سود خوب و فروش موفق از کار خود راضی می باشند.

اگر خریداران و فعالان این کسب و کار برای خرید پوسته اکسید آهن مستقیما به کارخانجات تولیدی مراجعه کنند و بدون هیچ دلال و واسطه ای این محصول را ازآنها بخرند قیمت خرید و هزینه های تهیه این محصول برایشان بسیار کاهش یافته و مقرون به صرفه خواهد بود. علاوه بر آن با خرید از این تولید کنندگان می توانند به محصول با کیفیت دست یابند و خیالشان از بابت جنس آسوده باشد.

از آنجایی که مهد کارخانه های فولاد و آهن شهر زیبای اصفهان است تولید کنندگان برند و بزرگ و معتبر و موفق این کالا در این شهر بیشتر وجود دارند و تولید پوسته اکسید آهن را با تجهیزات و امکانات پیشرفته و با بهترین مواد اولیه انجام می دهند و روانه بازار خرید و فروش آهن آلات می کنند. از این جهت خرید مستقیم از این تولید کنندگان نیز خریدار را صاحب بهترین جنس و کمترین قیمت می کند.

برخی از این تولید کنندگان و دیگر فعالان در زمینه تولید پوسته اکسید آهن نیز به صورت مجازی و از طریق سایتهای معتبر اینترنتی به کار خرید و فروش این ماده می پردازند و قیمتها و اطلاعات لازم آن را در سایت درج می کنند تا برای خریداران رفاه بیشتری فراهم آید. تعداد این مراکز کم نیست و متقاضیان با سر زدن به آنها می توانند در اسرع وقت و با کمترین هزینه سفارش عمده یا جزئی خود را ثبت کنند و در اسرع وقت به آن دست یابند.

به نظر می رسد خرید مستقیم پوسته اکسید آهن به صورت مستقیم از سایت های معتبر اینترنتی کاربرد دیگری نیز دارد و آن این است که ممکن است در طی فرایند خرید از این طریق دست دلال های سود جو را از بازار آن ها کوتاه نمایند.

معرفی پوسته اکسید آهن

معرفی پوسته اکسید آهن شاید دور از حقیقت نباشد که گفته شود پوسته اکسید آهن محصولی است که در میان تولید کنندگان آن، متخصصین این حوزه و فعالین بازار پوسته اکسید آهن محصولی کاملا شناخته شده است. با این وجود به نظر می رسد که پوسته اکسید آهن برای بسیاری از مردم جامعه و یا شاید اکثر آن ها محصولی شناخته شده است. به همین جهت نگارنده این متن می کوشد تا در راستای افزایش دانش عمومی درباره پوسته اکسید آهن به صورت مختصر در اینجا به معرفی محصول مذکور بپردازد.

با استناد به یافته ها ممکن است بتوان گفت پوسته های اکسید آهن به صورت کلی محصولاتی هستند که به سه صورت به دست می آیند: یا در طی انواع فرآیند ریخته گری و اصلاح کردن تختال تا نورد ورق در حرارت زیاد از روی سطح محصول جدا می گردد، یا از سطح برخی محصولات صنعتی نظیر میلگرد و شمش در گرمای زیاد جدا شده و یا در جریان نورد گرم شمش دو درصد پوسته فولاد به شکل اکسیدی از چرخه تولید خارج می شود.

گفته می شود معمولا پوسته اکسید آهن دارای مگنتیتی به رنگ استیل ( آبی خاکستر) می باشد و افزون بر آن پوسته خارجی نازکی از هماتیت دارد که قابل رویت با چشم معمولی و غیر مصلح نمی باشد.

بر اساس داده های موجود ممکن است بتوان گفت به صورت کلی قسمت داخل مگنتیت دارای دانه های فلزی بوده و برخی اوقات باقیمانده OeF آن به رنگ سیاه می باشد که باعث می شود فلز سخت تر گردد.

موارد استفاده از پوسته اکسید آهن

موارد استفاده از پوسته اکسید آهن به نظر می رسد با مطالعه مطالب مذکور تا اینجا کمی با پوسته اکسید آهن آشنا شده اید. ولی احتمالا از کاربرد ها و موارد مصرف آن دانش کمی دارید. برای همین در این نوشتار تلاش می شود تا به صورت مختصر به معرفی چند مورد از موارد استفاده از پوسته اکسید آهن بپردازیم. اگر مشتاق به کسب اطلاعات در این باره هستید خواندن این متن ممکن است برای شما مفید باشد.

بر اساس یافته ها شاید اغراق نباشد که بگوییم پوسته اکسید آهن کاربرد زیادی در صنایع فولاد و آهن دارد. گفته می شود برای ذوب در کوره بلند، فرآوری و الک و جهت تولید فورسیلیس از پوسته اکسید آهن استفاده می شود. همچنین بر اساس داده های موجود ممکن است بتوان گفت پوسته اکسید آهن در صنایع مرتبط با ساختمان سازی و نظیر بتن، کاشی و آجر نیز دارای کاربرد هستند.

داروسازی، صنایع تولید لاستیک، پلاستیک و پلیمر، صنایع تولید کاغذ و همچنین آهنربا های صلب و منعطف سرامیکی نیز از جمله مواردی هستند که به نظر می رسد پوسته اکسید آهن در آن ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. کنترل کردن خوردگی مانند در سازه های فولادی نظیر دکل های دریایی و پل ها نیز از دیگر مواردی است که گفته می شود پوسته اکسید آهن در آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نکات مهم هنگام خرید پوسته اکسید آهن

نکات مهم هنگام خرید پوسته اکسید آهن به نظر می رسد تا اینجای مطالب شما توانسته اید به اطلاعاتی پیرامون پوسته اکسید آهن دست یابید که شاید تا قبل از خواندن این متن درباره آن آگاهی نداشتید. با این وجود اگر قصد خرید پوسته اکسید آهن دارید ممکن است لازم باشد به نکاتی توجه نمایید. برای روشن تر شدن موضوع در اینجا تلاش می شود تا به صورت مختصر به چند مورد از نکات احتمالا مهم که شاید توجه به آن ها در هنگام خرید پوسته اکسید آهن برای شما مفید باشد اشاره می گردد.

یکی از نکاتی که در هنگام خرید پوسته اکسید آهن شاید توجه به آن خالی از فایده نباشد توجه به درصد خلوص پوسته اکسید آهن می باشد. البته به نظر می رسد تشخیص این امر کاری تخصصی بوده و از حیطه توانمندی افراد غیر متخصص خارج است. با این وجود شاید با توجه به قیمت پوسته اکسید آهن عرضه شده توسط فروشندگان معتبر بتوانید درصد خلوص آن را حدس بزنید. زیرا به نظر می رسد درصد خلوص پوسته اکسید آهن بر قیمت آن تاثیر دارد.

نکته دیگری که به نظر می رسد درباره خرید پوسته اکسید آهن و وجود دارد و به نظر می رسد توجه به آن خالی از فایده نباشد این است که گفته می شود قیمت این محصول در قیاس با سنگ آهن و ضایعات آهن کمتر می باشد. بر این اساس به نظر می رسد منطقی باشد که در هنگام خرید پوسته اکسید آهن چنانچه با قیمت خیلی بالایی روبرو شدید در خرید محصول مذکور کمی تامل نمایید.

صادرات پوسته اکسید آهن به قیمت روز

صادرات پوسته اکسید آهن به قیمت روز کالا های صادراتی صنعتی نظیر پوسته اکسید آهن را احتمالا بتوان جزء مرغوب ترین محصولات تولید داخل محسوب نمود. زیرا به نظر می رسد که بازار های بین المللی مخصوصا بازار کشور های جهان اول برای تایید ورود محصولات صنعتی از سایر کشور ها نظارت سخت گیرانه تری بر کیفیت آن ها می کنند. از طرفی ممکن است به علت سطح بالای رقابت جذب مشتری در این بازار ها کار دشوار تری باشد.

شاید برای شما نیز همانند خیلی افراد دیگر این سوال مطرح شود که چرا اساس این محصولات صادر می شوند و به چه علت صادرات آن ها ممکن است از دید دولت، کارخانه تولید کننده، کارکنان شاغل در امر تولید این محصولات و حتی عامه مردم امری مثبت و مهم تلقی شود؟ پاسخ این امر را شاید بتوان در اختلاف زیاد قیمت ریال ایران و ارز های معتبر جهانی جستجو نمود که ممکن است باعث شود سود خیلی بیشتری از قبل صادرات پوسته اکسید آهن به قیمت روز جهانی آن عاید کشور و کارخانه صادر کننده و به شکل غیر مستقیم نصیب کارکنان شرکت تولیدی پوسته اکید آهن و همچنین مردم عادی نماید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

تماس با ما