خریدار آهن اسفنجی

مهمترین خریدار آهن اسفنجی، کارخانه های تولید شمش آهن و فولاد هستند. در حال حاضر (شهریور 1397) کارخانه های تولید کننده آهن اسفنجی موظف هستند فقط به مصرف کنندگان اصلی این محصول یعنی واحدهای تولید شمش و بیلت، محصول عرضه نمایند. امکان صدور حواله از سمت کارخانه برای شرکت های بازرگانی که قصد تجارت این محصول را دارند، امکان پذیر نیست.

خریدار آهن اسفنجی می تواند شرکت های تولیدکننده باشد و یا شرکت های بازرگانی که قصد تجارت این محصول را دارند. یا شرکت هایی که با کارخانه های تولید کننده این محصول تهاتر می نمایند.

در ماه جاری (شهریور 1397) قانون جدیدی وضع شد که به موجب آن کارخانه های تولید کننده آهن اسفنجی حق فروش این محصول به تجار و بازرگانان را ندارند. این کارخانه ها تنها می توانند به کارخانه های مصرف کننده آهن اسفنجی از جمله تولید کننده شمش فولادی، محصول بفرشوند. بنابراین در حال حاضر تنها مصرف کننده های آهن اسفنجی یعنی کارخانه های تولید شمش و …، می توانند خریدار آهن اسفنجی باشند.

تنها خریدار آهن اسفنجی

کارخانه های تولید کننده آهن اسفنجی در صورت دریافت پروانه بهره برداری خریدار آهن اسفنجی، حاضر به صدور حواله است. در غیر این صورت امکان خرید مستقیم از کارخانه وجود ندارد. این شرایط تا حدودی تجار این حوزه را محدود کرده است. تجارت رکن اساسی رشد هر حوزه ای است. توسعه آن می تواند بر رشد آن حوزه اقتصادی کمک شایان بنماید.

آهن اسفنجی که سنگ آهن تشکیل می شود با طی مراحلی البته بدون ذوب سنگ آهن این محصول به دست می آید و در سه شکل میلگرد اسلب و بیلت در می آید که هر کدام به نوبه خود برای مصارف مختلفی مناسب می باشند شکل ظاهری این محصول به صورت قطعات کروی شکل می باشد و ساختار آن اسفنجی است. امروزه آهن اسفنجی رفته رفته جای ضایعات آهن را گرفته است و می توان برای واحدهای فولادسازی این محصول را استفاده نمود تولید این محصول به دو روش زغال سنگ و گازی صورت می گیرد از نوع تولید گازی در ایران و کشورهای مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. بریکت نوع دیگر اسفند باشد که تنها فرق آن این است که این محصول فشرده می باشددر مشهد انواع آهن اسفنجی تولید می‌شود

که هر کدام به نوبه خود دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند امروزه آهن اسفنجی به دلیل جذب رطوبت و شرایط اشتغال بالا و همچنین مقاومت در برابر سایش باعث شده که برای ایمنی آن بیشتر دقت نمایند. آهن اسفنجی نسبت به ضایعات آهن بسیار مناسب تر می باشد چرا که نیاز به انرژی زیادی ندارد همچنین نگهداری و انبار کردن آن نیز بسیار راحت و آسان می باشد همچنین دارای غلظت ناخالصی ها کمی است. برای تولید این محصول زغال‌سنگ باید از نوع مرغوب آن تهیه شده باشد تا کیفیت محصول خروجی بالا برود.

خریدار آهن اسفنجی

آهن اسفنجی را بهتر بشناسید

آهن اسفنجی را بهتر بشناسید زمینه محافظت کردن از این محصولات معمولا به خاطر ویژگی های اصلی یا طبیعی پشم سنگ ها کمی متفاوت می باشد و از این رو باید دستورالعمل های لازم را در زمینه مراقبت های ویژه فرا بگیرید یعنی به هرحال بدانید چون اجناس در برابر رطوبت قابلیت خود را از دست می دهند پس همیشه، دمای تقریبا سرد و نیز بدون خیسی را برای انبار کردن مجموعه آن ها مد نظر قرار دهید. و اما از طرف دیگر طبق توضیحاتی که در بالا ارائه دادیم جنس اصلی محصولات بسیار ترد و شکننده است و به همین خاطر حتی مواجه شدن با آفتاب مستقیم هم می‌ تواند ساختار اصلی آن ها را دچار صدمه کند

بنابراین به همین خاطر، وکیوم های اصلی پشم سنگ ها را تا زمان مصرف، محفوظ نگه داشته و در هر زمانی که احتیاج به نصب آن ها داشتید شروع به باز کردن بسته ها نمایید. هم چنین به عنوان یکی از نکات مهم دیگر به این مساله بپردازید که هیچ وقت وسایلی با وزن بالا یا حجم زیاد را بر روی آن ها قرار ندهید چون خود این کار باعث شده پشم های استاندارد ایرانی خورد شوند و به هر نوعی، دیگر نتوانید از کاربری خاص محصولات برای عایق بندی استفاده نمایید.

بررسی عوامل موثر بر قیمت آهن اسفنجی

بررسی عوامل موثر بر قیمت آهن اسفنجی شناخت کامل آهن اسفنجی زرند کمک می کند تا شما عزیزان در هنگام سفارش آنها دچار تردید و اشتباه نشوید و بتوانیم یک خرید عالی و به صرفه را تجربه کنید که این محصولات در صنایع بسیار گوناگون کاربرد دارد. همانطور که میدانید آهن اسفنجی از احیای مستقیم سنگ آهن به دست می آید و مدت زمان عملیات اجرایی بی‌واسطه بدون نیاز به ذوب سنگ آهن اکسیژن آن حذف می‌شود که باید دقت فوق‌العاده بالایی داشته باشید تا به هیچ عنوان با مشکل روبرو نشوید و همچنین باید بدانید که این امر تاثیر بسیار زیادی بر روی فوتبال ایران خواهد داشت.

شکل ظاهری آهن اسفنجی گندم را به دلیل متخلخل بودن ساختار آن ظاهری اسفنجی و بسیار نرم دارد که شما می توانید آن را به اسم آهن اسفنجی بشناسید که این محصول دارای عیار را بالای آهن بوده است که امروزه با توجه به کمبود ضایعات آهن و افزایش قیمت آنها و همچنین مشکلات زیست محیطی مورد توجه زیادی قرار گرفته شده است. از آهن اسفنجی برای ساخت آهن و فولاد و همچنین مواد معدنی استفاده می‌شود که انواع بسیار مختلفی داشته است و اگر شما اطلاعات دقیقی در مورد آن داشته باشید می توانید به راحتی آنها را تهیه کنید که در ضخامت ها و سایزهای بسیار گوناگونی دیده شده است.

مشتقات آهن اسفنجی چیست؟

مشتقات آهن اسفنجی چیست؟ یکی از محصولات عالی و بی نظیری که در روند تولید فولاد به بهترین شکل ایجاد می شود را می توان گندله آهن اسفنجی دانست که آن امروزه به علت دارای بودن ویژگی هلی فراوان از محبوبیت بالایی برخوردار است و همچنین این فرآورده از قیمت ارزانی روبرو است که این امر سبب شده افراد توجه بالایی روی این کالا داشته باشند. این محصول به شکل های متفاوتی است که یکی از نمونه های عالی آن را می توان گندله آهن باکیفیت‌ دانست که امروزه در زمینه های متفاوت به کار برده می شود. ما در این مطلب می خواهیم کاربرد استثنایی این محصول بی نظیر را برای شما بیان کنیم. این محصول که یکی از کالا های بجا مانده از فولاد است امروزه به عنوان ضایعات آهن شناخته شده است که آن خاصیت آهن را به بهترین شکل در خود حفظ کرده است

و فقط از لحاظ شکل ظاهر با بقیه فرق دارد از ابن رو افراد می توانند از آن برای تولید محصولات مختلف و سازه های آهنی به بهترین شکل استفاده کنند چون این محصول به بهترین شکل ذوب می شود و به شکل های مختلف تبدیل می شود که این امر بسیار عالی است

.سنگ آهن اسفنجی چه کارایی دارد؟ این محصول به دلیل کاربرد هایی که دارد، با استقبال مشتریان مواجه شده است. از مهم ترین کاربرد های آن می توان به استفاده از این محصول در کوره های القایی اشاره کرد. استفاده از این محصول در کوره ها، موجب شده تا آهن اسفنجی، جایگزین آهن قراضه شود. استفاده از آهن اسفنجی، نیاز به مهارت و دانش دارد، تا نتیجه ی بهتری حاصل شود. از آهن اسفنجی، برای تولید انواع فولاد، استفاده می شود. به همین دلیل، بیشتر افرادی که در کار تولید فولات فعالیت دارند، از این راه، برای تولید محصول خود استفاده می کنند. این محصول،

مزیت های بسیاری دارد که از جمله آن ها، می توان به این مورد اشاره کرد که سنگ آهن اسفنجی، گوگرد و فسفر کمتری دارد و جایگزین مناسبی، برای ضایعات آهنی است. عناصر زائدی که در آهن قراضه وجود دارد، در این محصول نیست و می توان برای تولید فولات، به جای آهن قراضه، از آن استفاده کرد. هم چنین در کارخانه های فولاد از این محصول، به عنوان یک خنک کننده استفاده می شود.

صادر کننده آهن اسفنجی در اختیار همه قرار داده است آهن اسفنجی ایران مدل زیادی دارد تولید آهن اسفنجی راحت است

صادر کننده آهن اسفنجی باکیفیت

صادر کننده آهن اسفنجی باکیفیت خرید گندله آهن اسفنجی امروزه در سراسر کشور به بهترین شکل انجام می گیرد که افراد می توانند با خرید این کالا از آن دسته های مختلف به شکل های متفاوت استفاده کنند. خرید این محصول امروزه به روش های متفاوتی انجام می شود از این رو افراد وانند یکی از روش‌های بی‌نظیر خرید این کالا را که به صورت آنلاین از انتخاب کند و این محصول را به مناسب ترین شکل خریداری کنند. در این روش آنلاین افراد نیازی نیست به بیرون از خانه خود ببرد و به راحتی در هر حالتی که هستند می توانند با دست گرفتن وسیله ارتباطی خود این کالا را سفارش دهند که در مدت زمان کوتاهی در مکانی که از قبل مشخص کردن آن را تحویل می‌گیرند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

2

  1. سلام و عرض ادب لطفا راجع به این آهن اطلاعاتی رو به من بدید قیمت ها رو به صورت عمده می‌دهید اگر خرید بالا داشته باشیم؟ ممنون میشم سریعتر پاسخ بدهید

تماس با ما