قیمت آهن اسفنجی گل گهر

قیمت آهن اسفنجی گل گهر امروز در بورس کالا برابر با 17455 ریال اعلام شد. مقدار قابل عرضه توسط کارخانه 10000 تن و حداقل مقدار قابل خرید یعنی moq برابر با 5000 تن اعلام شده است.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر یکی از تولیدکنندگان انبوه آهن اسفنجی در ایران است. این کارخانه دارای دو بخش مگامدول گوهر و کوثر که تولیدکننده آهن اسفنجی هستند و کارخانه فولادسازی است که به تولید کویل ورق فولادی اشتغال دارد. این کارخانه تحت مدیریت عاملی محمد محیاپور فعالیت می کند.

تولید آهن اسفنجی در کارخانه گل گهر سیرجان محل استقرار کارخانه توسعه آهن و فولاد گل گهر در شهرستان سیرجان واقع در استان کرمان است. و دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران می باشد. همانطور که مطرح کردیم این کارخانه جزء عمده تولیدکننده های آهن اسفنجی است که منبع تامین این محصول برای واحد های ذوب و شمش ریزی می باشد.

ظرفیت کارخانه احیاء مستقیم این شرکت حدود 3.4 میلیون تن به صورت سالانه می باشد. که در دو واحد مگامدول به ظرفیت 1.7 میلیون تن در حال فعالیت است. قیمت آهن اسفنجی گل گهر در تاریخ یک مهر 1397 همانطور در بالا اشاره کردیم با نرخ نزدیک به 18000 ریال، اعلام شده است. و آماده عرضه در کارخانه های شمش ریزی داخلی می باشد.

قیمت آهن اسفنجی گل گهر با توجه به عیار آهن موجود در آهن اسفنجی و میزان تقاضا برای استفاده در صنایع مختلف تخمین زده می شود. امروزه بازاها بر اساس تعداد عرضه تقاضا قیمت های آهن اسفنجی را رقم می زنند. نرخ قیمت روز این محصولات به خریداران امکان خرید راحت تر را فراهم می سازد. در وضعیت فعلی بازار ایران راههای کسب اطلاع ورود به بازار بورس است که قیمت ها نزدیک به 50 درصد قیمت شمش ها اعلام می شود.

قیمت آهن اسفنجی گل گهر

منظور از آهن اسفنجی چیست؟

منظور از آهن اسفنجی چیست؟ آهن اسفنجی نمونه تغییر شکل یافته آهن موجود در معادن سنگ آهن می باشد. آهنی که از احیای مستقیم سنگ آهن توسط کربن حاصل می شود. رسیدن به عنصر مورد نظر توسط حرارت بالای 800 الی 1200 شما را به هدفتان نزدیک خواهد کرد.

عنصری که به صورت بازیافت بارلها و بارلها مورد استفاده قرار می گیرد. تمامی صنایع تولیدی از پلاستیکی گرفته تا فلزی از این ضایعات آهنی برای تولید محصولات با کیفیت خود استفاده می کنند.

دلیل نامگذاری آهن اسفنجی از جهت متخلخل بودن این عنصر است که به وضوح می توان مشاهده کرد. بهترین روش برای بدست آوردن آهن اسفنجی جدا کردن اکسیژن از سنگ آهن است که با حرارت 1200 درجه سانتی گراد امکان پذیر است که به آن اشاره شد.

آهن اسفنجی از لحاظ مکانیکی دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشد. از نوع گرم این آهن ها می توانید بریکت گرم تولید کنید که حتما دمای کوره القایی باید نزدیک به 650 درجه سانتی گراد باشد.

پر اهمیت ترین دلیل استفاده از آهن اسفنجی در صنعت به خاطر کیفیت بالای محصولات تولید شده ی آنها از پوسته آهن یا همان ضایعات آهن می باشد. مثلا تا قبل از استفاده از پوسته آهن در تولیدات پلاستیکی شما شاهد سطح کیفی پایین تری از این ظروف در بازارها بودید اما امروزه شما پلاستیک های بسیار مرغوب و مستحکمی را در می بینید که بسیار با کیفیت به چشم دیده می شوند. و در مقابل آن کاهش چشمگیر هزینه تولید این محصولات با کیفیت از ضایعات آهن می باشد.

آیا می دانید آهن اسفنجی چگونه تولید می شود؟

آیا می دانید آهن اسفنجی چگونه تولید می شود؟ می توانید به استناد به اینکه سنگ آهن را می شود ذوب کرد تا به عناصر مهم و با ارزشی دست یافت. در حقیقت با روش های مختلف استفاده از گازهای طبیعی و استفاده از زغال سنگ و احیای مستقیم آهن به آهن اسفنجی رسید. ضایعات آهن را آهن اسفنجی گویند.

همچنین در سالهای اخیر جهت کاهش هزینه های تولید از شیوه احیای مستقیم جهت تولید این عناصر گرانبها استفاده می شود. دلیل افزایش تقاضا برای تولید آهن اسفنجی درصد بالای آهن موجود در آهن اسفنجی حاصل خواهد بود که با هزینه کمتر، تولید بیشتری عاید مصرف کنندگان این عناصر خواهد شد.

در رابطه با تولید آهن اسفنجی، حدود چندین سال است که از روش احیای مستقیم به دلیل غنی بودن ایران از مواد زغال سنگی استفاده می شود. همچنین استفاده از این مواد ارزشمند در صنعت جهت تولید محصولات با اهمیتی چون فروسیلیس، صنعت فلزات رنگین، و تولید ظروف رنگین و صنعت فولاد عامل اصلی استخراج عنوان شده است.

اما آهن اسفنجی را می توان از منابع گازی هم حاصل کرد. با جدا کردن همان اکسیژن از آهن در حرارت بالا که علتش هم در ذخایر گازی زیاد در ایران می باشد. صورت می گیرد. انتخاب روش تولید آهن اسفنجی توسط کارخانه های تولید با توجه به هزینه مصرف در تولید این عناصر صورت می گیرد.

آشنایی با کارخانه آهن اسفنجی گل گهر سیرجان

آشنایی با کارخانه آهن اسفنجی گل گهر سیرجان کارخانه آهن اسفنجی گل گهر سیرجان اولین و تنها نمایندگی استخراج آهن اسفنجی با کیفیت است. معمولا در این کارخانه ها فروش آهن اسفنجی با کیفیت، قیمت آهن اسفنجی بر اساس نوع عیار آهن در عناصر تولیدی آنها تعیین می شود. نوع روش تولید آهن اسفنجی در تعیین قیمت های این کارخانه ها عامل دیگری محسوب می شود.

کارخانه های تولید آهن گل گهر با ارائه تناژ های بسیار بالایی از آهن های اسفنجی سالیانه به فرآوری بریکت های سرد و گرم از این مواد ارزشمند می پردازند. آنها زمینه های متعددی از کاربردهای مختلف آهن اسفنجی را برای مشتریان خود ارائه می کنند. مثلا استفاده از آهن اسفنجی در تولید فرفوژه ها شکل بی نظیری را ایجاد می کنند. یا بکارگیری آهن اسفنجی در صنایع ترابری میزان بکارگیری این عناصر را دو چندان خواهد کرد.

آنها در فکر تولید محصولات فولادی با کیفیت های بسیار خود می باشند. همچنین توی این کارخانه ها تولید شمش هایی با کیفیت بسیار عالی است که قیمت های بسیار خوبی هم دارند. البته قابل ذکر است که کارخانه های تولید آهن اسفنجی حمایت بسیار موثری از صنایع پایین از خود را دارند. آنها با برپایی کارگاههای کوچک توانسته اند میزان تولیدات آهن اسفنجی را به حد مورد نظر در کشور برسانند.

کارخانه های تولید کننده آهن های اسفنجی در گل گهر سیرجان، آهن اسفنجی را با درصد سود مورد نظر خودشان به شما می فروشند با همان قیمتی که به مشتریان عمده کالا را می دهند. تا شما متضرر نشوید.

صادرات آهن اسفنجی گل گهر سیرجان

صادرات آهن اسفنجی گل گهر سیرجان مرکز فروش آهن اسفنجی در گل گهر سیرجان، توانایی بسیار خوبی در زمینه صادرات این محصول به کشورهای دیگر جهان دارد. ارائه آهن اسفنجی با درصد عیار بسیار بالا جهت تولیدات محصولات احتمالی کارخانه ها و ظرفیت تولید بالا از شاخصه ی اصلی بازار صادرات این مراکز به شمار می رود.

بدون شک امروزه صادرات آهن اسفنجی یکی از مهمترین موارد اقتصادی در کشور به حساب می آید چرا که کمک بسیار مهمی به اقتصاد کشورمان خواهد بود. آهن اسفنجی به دلیل ظرفیت بالای خط تولید و تامین کننده مواد اولیه تولید فولادی که دارد، قیمت متناسب با قیمت آن در بازار جهانی بورس با اندکی کمتر توانسته در صادرات به دیگر کشورها حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

ایران جز صادر کننده گان آهن اسفنجی است. هر چند آهن اسفنجی به نسبت عیاری که دارد در آن سوی مرزها سهمی بارزش برای خود قائل شده است اما هر تولید کننده ای سعی می کند با رعایت استانداردها و المان های لازم ،شرایط صادرات را برای تولیدات خود فراهم کنند. آنها برای صادرات به کشورهای همسایه از طریق بندرعباس اقدام به صادر کردن آهن اسفنجی خود می کنند.

بررسی کارنامه صادراتی آهن اسفنجی در گل گهر سیرجان نشان از تسلط تولیدات روز افزون این کارخانه ها در عرضه و فروش بین اللملی آنها دارد. همین توانایی گروه های صنعتی این امکان را داده است که در زمینه ی استفاده از آهن اسفنجی در تولید عناصر ارزشمند بلوم و شمش ها استفاده شود که عاملی در افزایش صادرات این محصول به شمار می رود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم لیلا نعمت زاده

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02147623014

phone icon شماره تماس: 04133660491

phone icon شماره تماس: 09120169267

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ(اسکایپ): کلیک کنید

instagram icon اینستاگرام: simurgh_steel_company@

email icon ایمیل: info@simurghsteelco.com

email icon ایمیل: ironore110@gmail.com

instagram icon فیسبوک: ironore110@

instagram icon لینکدین: simurgh-iron-and-steel-company-a68295180@

instagram icon توییتر: CoSimurgh@

4

  1. بزرگترین تولیدکننده آهن اسفنجی کدوم کشورهست چقدر جالب تاحالا اسمشو نشنیده بودم ممنون از سایتتون اطلاعات خوبی کسب کردم

  2. سلام.با عرض خسته نباشید.باید گفته بشه تولید این محصول استفاده از نیرو کارها کار خوبی هست.اشغال زایی ایجاد شده مورد توجه هست و تولید محصول جدید آن هم با استفاده از بازیافت ها خیلی خوب است.

  3. از نزدیک ندیدم،اما افتخارم اینکه تولید این محصول از سیرجان استان کرمان شهر من هست،ایولا،خدا قوت که باعث شدین اکثریت دوستان و همشهریان من برن داخل معدن گل‌گهر سر کار و به زندگیشون سر و سامان بدن،دم همتون گرم،خدا قوت که اینجور آهنی رو ساختین که بارها و بارها میشه تجزیه بشه و باز استفاده‌ کرد

تماس با ما